نوشته شده توسط : ali

احتمالا این  روزها مطالبی در مورد فناوری های جدید قفل دیجیتال و قفل هوشمند شنیده باشید و با خود فکر کنید که این قفل ها چه تفاوت عمده ای با قفل های عادی یا مکانیکی دارند در این مقاله سعی شده است به توضیح مختصر ولی کاملی از قفل هوشمند و مزایای کاربردی آن بپردازیم تا بررسی کنید که آیا منزل یا محل کار شما به آن نیاز دارد یا خیر  اگر در خرید قفل دیجیتال دچار شک یا تردید هستید خواندن این مقاله کوتاه خالی از لطف نخواهد بود و کمک شایانی به انتخاب شما در قفل دیجیتال خواعد کرد.

 .

قفل هوشمند

 چرا قفل هوشمند؟

یکی از آشکارترین پیشرفت‌های تکنولوژی در عصر کنونی، ارائه قفل هوشمند است. این نوع قفل تجربه جدیدی در زمینه امنیت، آرامش و حفاظت از جان و مال در منزل، اداره و… را برای شما به ارمغان آورده است. بنابراین این قفل مانند دیگر قفل‌های الکترونیکی فراتر از یک وسیله خانگی به‌حساب می‌آید. این قفل ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی دارد که به هیچ‌وجه قفل معمولی نمی‌تواند برای شما فراهم نماید.

قفل هوشمند وسیله الکترونیکی جهت حفاظت از درب ورودی ساختمان‌ها می‌باشد که توسط فناوری‌های WiFi و بلوتوث به کاربران این اجازه را می‌دهد که با ارسال سیگنال‌های امن و کلیدهای دیجیتالی از طریق برنامه نصب شده روی گوشی‌های هوشمند، کامپیوتر و هر وسیله دیگر با امکان اتصال به WiFi  و بلوتوث، قفل درب ورودی ساختمان را از راه دور کنترل و آن‌را باز و بسته نمایند.

 

مزایای قفل هوشمند 

    اتصال قفل هوشمند به تلفن همراه

    باز کردن درب بدون کلید مکانیکی

    مجهز به سیستم‌های امنیتی پیشرفته و آلارم‌های هشدار

    استفاده از رمزهای امنیتی و یک‌بار مصرف

    قابلیت اتصال قفل هوشمند به سیستم‌های هوشمند سازی منزل

    بسته شدن اتوماتیک قفل هوشمند

    قابلیت اتصال قفل هوشمند به آیفون

  در صورت اتمام باتری  منبع تغذیه اضطراری

غیرقابل نفوذ بودن

 ظاهر لاکچری و زیبا

 

 

قفل هوشمند

 

این قفل به‌ سادگی روی انواع درب نصب می‌شود. درب‌های دارای قفل هوشمند را بسته به نوع دستگاه استفاده شده می‌توان با کلیدهای معمولی، وارد کردن رمز عبور، اثر انگشت، کارت RFID یا کنترل از راه دور باز یا قفل کرد.

بدون شک قفل هوشمند یکی از بهترین سیستم امنیتی برای منزل و دفتر کار شما به شمار می‌رود. این قفل یک دستگاه الکترونیکی هوشمند با قابلیت Wifi یا بلوتوث، است که امکان باز و بسته کردن درب با استفاده از سیگنال‌های ایمن ارسال شده از تلفن همراه را برای کاربران فراهم می‌آورد و علاوه بر موارد ذکر شده دارای آلارم هشدار، رمز یک‌بار مصرف، بسته شدن اتوماتیک است.

 

گروه بازرگانی کارن شماره یک در قدرت نام تجاری، شاخص کیفیت و در جلب رضایت مشتری می‌باشد به همین خاطر سرلوحه تعهدات خود را مؤلفه‌های ذیل قرار داده‌ است:

  • خوش‌قولی: یکی از خصوصیات بارزی که کارن برای خود ترسیم کرده‌ خوش‌قولی است و وقتی به مشتریان عزیز قولی میدهد، در هر شرایطی به آن پایبند خواهد بود.

  • صادق بودن: بدون شک کارن صادق بودن را بخشی از تعهد جدایی‌ناپذیر خود به‌حساب آورده‌؛ چون باور داریم صادق بودن، نردبان رابطه دو طرفه کارن و مشتریان محسوب می‌شود.

  • مسئولیت‌پذیری: ما زمانی می‌توانیم بگوییم متعهد بودیم و به هدفمان رسیدیم که در قبال مشتریان مسئولیت‌پذیر باشیم و برای همین کارن به‌صورت 24 ساعت حتی در ایام تعطیل به مشتریان گرامی خدمات ارائه میدهد.







:: برچسب‌ها: قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

انتخاب یک شرکت سئو سایت در تهران می تواند دلهره آور باشد ، زیرا یک انتخاب اشتباه می تواند فاجعه بار باشد. با پر شدن بازار از شرکت های جستجوگر SEO ، حل و فصل یک مورد طاقت فرسا است زیرا شما چیزی قابل اعتماد و قابل اعتماد می خواهید. با این حال ، با این شش نکته می توانید بهترین شرکت SEO ارگانیک را برای تجارت خود انتخاب کنید.

 

    فراتر از SEO فکر کنید

 

تمرکز روی سئو در شروع کار هیچ مشکلی ندارد ، اما به عنوان یک صاحب مشاغل ، فروش و درآمد اولویت شماست. به همین دلیل ، یک شرکت سئو انتخاب کنید که نه تنها ایجاد ترافیک به وب سایت شما بلکه همچنین تبدیل ترافیک به مشترکان و فروش باشد. همچنین ، این شرکت باید یک فرآیند بهینه سازی تبدیل داشته باشد که سایت شما را به طور مستمر بهبود بخشد تا فروش شما را به حداکثر برساند و از ترافیکی که به شما می رساند منجر شود. به عنوان مثال ، از چگونگی تست عنوان شرکت ، کپی کردن دکمه ها ، رنگ ها ، محل قرارگیری و صفحات سرزمینی بپرسید تا از نحوه کار آنها اطلاعات کسب کنید.

 

    نتایج گذشته و مطالعات موردی را تأیید کنید

 

سوابق خوب می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که آیا یک آژانس خاص SEO برای شما مناسب است یا خیر. این ثابت می کند که استراتژی های آنها مثر است. از نمونه سایتهایی که شرکت روی آنها کار کرده است س Askال کنید و عملکرد آنها را ببینید. در صورت امکان ، با برخی از مشتریان آن تماس بگیرید و از تجربه آنها با آژانس مطلع شوید. توصیفات مشتری شاخص خوبی برای نتایج خوب است.

 

اما کار با مشتریان دیگر کافی نیست. یک قدم جلوتر بروید و بررسی کنید چند سال پیش آنها با مشتری کار کرده اند. آژانسي كه اجرا مي كند جريان مشتريان را در كارنامه خود دارد و بايد گواهي ها و مطالعات موردي را از مشترياني كه مدتي با آنها كار كرده اند و مشتريان جديد را نيز ارائه دهد. اگر آنها مطالعه موردی مربوط به هفت سال پیش را انجام دادند و از سال گذشته چیزی ندارند ، آن را به عنوان یک پرچم قرمز در نظر بگیرید. همچنین ، شرکتی که مدتی در آن فعالیت داشته است ، از زیر و بم سئو اطلاعات خواهد داشت و همین امر آنها را در موقعیت بهتری برای رفع نیازهای بازاریابی آنلاین شما قرار می دهد.

گزارش منظم

 

قبل از استخدام ، مطمئن شوید که در کل مراحل قرار دارید. شما شرکتی می خواهید که شما را در جریان روند پیشرفت همه چیز مطلع و به روز نگه دارد. همچنین نشانه شفافیت و گشودگی است. آنها باید راهنمایی های روشن و برجسته ای از موارد عالی ، موارد نیاز به بهبود و مواردی که باید کنار گذاشته شود را به شما ارائه دهند. از نظر KPI هایی که با شرکت تعیین کرده اید بررسی کنید و ببینید آیا آنها حداقل 90٪ از آنچه را که وعده داده اند را بدست آورده اند یا خیر. به یاد داشته باشید ، فروش ساختمان و افزایش ترافیک یک ماراتن است نه یک سرعت ، بنابراین در طی یک هفته انتظار نتیجه را نداشته باشید. همچنین ، اصطلاحات اصطلاحات صنعت را بیاموزید تا درک گزارشاتی که به شما ارائه می شوند ، آسان تر شود.



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

علاوه بر عناصر SEO داخلی که شرکت های سئو سایت بر آنها کنترل دارند ، عوامل SEO خارج از صفحه نیز وجود دارند که می توانند بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارند. اگرچه شما کنترل مستقیمی بر این عوامل خارج از صفحه ندارید ، اما روشهایی وجود دارد که می توانید شانس خود را برای بهبود این عوامل به نفع خود بهبود بخشید. (اما در مورد آن بعداً بیشتر!)

در اینجا چند فاکتور مختلف SEO خارج از صفحه وجود دارد که می تواند بر رتبه بندی موتور جستجوگر شما تأثیر بگذارد:

اعتماد - اعتماد در حال تبدیل شدن به فاکتور مهم تری در رتبه بندی سایت در Google است. Google به این ترتیب تعیین می کند که آیا شما سایتی قانونی دارید که بازدیدکنندگان به آن اعتماد کنند. یکی از بهترین راه های بهبود اعتماد ایجاد بک لینک با کیفیت از سایت های دارای اعتبار است.

پیوندها - یکی از محبوب ترین راه ها برای ایجاد SEO خارج از صفحه ، بک لینک است. شما می خواهید در اینجا مراقب باشید زیرا سایت های اسپم با پیوندهای شما راهی آسان و سریع برای ممنوعیت سایت شما در موتورهای جستجو است. درعوض ، برای ایجاد ارتباط با افراد تأثیرگذار و طرفدارانی که محتوای با کیفیتی ایجاد می کنند و در محتوای خود به سایت شما پیوند دارند ، وقت بگذارید.

اجتماعی - یکی دیگر از فاکتورهای مهم SEO خارج از صفحه ، سیگنال های اجتماعی مانند لایک و اشتراک است. وقتی نوبت به افزایش سئو می رسد ، می خواهید به دنبال سهم با کیفیت از اینفلوئنسرها باشید. هرچه محتوای با کیفیت تری منتشر کنید ، احتمال اینکه مردم بتوانند محتوای شما را با دیگران به اشتراک بگذارند بیشتر خواهد بود.

اگرچه کنترل مستقیمی بر آنچه در خارج از سازمان شما اتفاق می افتد ندارید ، اما می توانید به سادگی با ایجاد محتوای با کیفیتی که دیگران آن را با ارزش می دانند ، شانس خود را برای بهبود SEO خارج از صفحه افزایش دهید.

 

با دادن مفهوم SEO خود می توانید توجه بیشتر کاربران موتور جستجو را به خود جلب کنید. هرچه محتوای شما بیشتر مرتبط و جالب باشد ، احتمال ارتباط دیگران با محتوای شما و به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی بیشتر است. هرچه افراد به محتوای شما اعتماد بیشتری داشته باشند ، موتورهای جستجو نیز بیشتر اعتماد خواهند کرد.

سازمان های Ome فقط به SEO علاقه مند هستند تا بتوانند به سرعت محتوای خود را رتبه بندی کرده و در کوتاه مدت مقداری درآمد کسب کنند. سئو کلاه سیاه شامل تاکتیک هایی است که فقط به بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو توجه دارند.

 

این بدان معنی است که سازمان ها بازدیدکنندگان انسانی را که محتوای سایت آنها را می خوانند و پیمایش می کنند در نظر نمی گیرند. این سازمان ها برای بهبود رتبه بندی سایت خود و سود سریع ، قوانین را خم می کنند یا می شکند.

 

در پایان ، این رویکرد به SEO باعث ایجاد صفحاتی می شود که اغلب خواندن آنها برای مردم دشوار است و کاملاً به هرزنامه شبیه هستند. اگرچه ممکن است سرعت سایتها نسبت به سایتهایی که به درستی بهینه سازی شده اند سریعتر باشد ، اما این موتورها خیلی زود توسط موتورهای جستجو جریمه یا ممنوع می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()