نوشته شده توسط : ali

 

بهترین آزمایشگاه سل فری ژنتیک باید ویژگی هایی داشته باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارت است از :

  • فضای آزمایشگاهی آرامش بخش و تمیز
  • دارای پرسنل پذیرش خوب و بسیار خوش رفتار با مراجعان
  • دقت بالای نتایج ازرمایش های انجام شده
  • برخورداری از گستره وسیعی از آزمایش ها
  • سرعت بالا در پاسخگویی آزمایش ها
  • راحتی در گرفتن نتایج آزمایش توسط بیمار
  •  آزمایشگاه در نزدیکی محل زندگی
  • انجام خدمات آزمایش در منزل، و هرجایی که بیمار به آن نیاز دارد
  • بهره گیری از تجهیزات و دستگاه های به روز در آزمایشگاه ها

تفسیر جنسیت در سل فری

آزمایش سل فری یا nipt نوعی تست غربالگری غیرتهاجمی است که پیش از تولد برای تشخیص اختلالات کروموزومی شایع مثل تریزومی 21، 18، 13 و تعیین جنسیت از هفته 10 حاملگی است. به طور معمول هر فرد نرمال 23 جفت کروموزوم دارد که هر کروموزوم از رشته های DNA حلقوی تشکیل شده و حاوی هزاران ژن است. تریزومی حالتی است که به جای دو نسخه از کروموزوم، 3 نسخه به وجود آمده و باعث اختلالات شدید ذهنی و جسمی می شود. در این آزمایش جنسیت جنین از هشتمین هفته بارداری با دقت بالای 90 درصد قابل تشخیص می باشد.

دقت آزمایش سل فری در بهترین آزمایشگاه ها

تست سل فری دارای حساسیت و قدرت تشخیص بالایی در شناسایی سندروم داون است. با این که درمورد تشخیص سندروم های پاتائو و ادوراد قدرت تشخیص کمتری دارد اما در صورتی که در بهترین آزمایشگاه های ژنتیک به انجام آزمایش بپردازید با درصد خطای کمتری مواجه خواهید شد. در شرایطی که نسبت محتوای ژنتیکی جنین به مادر  کم بوده و در دو قلویی جواب تست منفی یا مثبت کاذب در بیاید وجود دارد. متخصص زنان جهت تایید نتیجه آزمایش تکمیلی مثل آزمایش آمنیوسنتز را پیشنهاد میدهد که در صورتی که ناهنجاری کروموزومی تایید شود، سقط جنین صورت بگیرد.



:: برچسب‌ها: سل فری , آزمایشگاه سل فری , ویژگی بهترین آزمایشگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

شاید بتوان گفت در سال‌های گذشته، تنها گزینه شما برای خرید گوشی موبایل، پیدا کردن نزدیک ترین مغازه به شما بود. در حال حاضر، انبوهی از سایت های خرید موبایل با سایت‌های مقایسه انواع موبایل، فروشگاه های آنلاین و سایر موارد فروش مشغول به فعالیت هستند. در کنار این ها بهترین سایت خرید گوشی موبایل برای بسیاری مشخص شده است.

در صورتی که این رقابت های تنگاتنگ برای شما حق انتخاب زیادی را فراهم کرده است، می توان گفت که فهمیدن این موضوع زیاد سخت نیست که از کدام سایت بهترین سایت خرید گوشی موبایل محسوب می‌شود. چه وب سایت هایی به شکل قانونی کار می‌کنند؟

کدام سایت بهترین قیمت ها را برای شما به نمایش در می آورند؟ و بسیاری از این سوال‌ها. شاید بشود این را گفت که ارزان ترین و بهترین گوشی را از کدام سایت می توانید بخرید و یا بهترین سایت خرید اینترنتی گوشی کدام سایت می‌باشد.

اهمیت وجود بهترین سایت خرید گوشی موبایل

حدود چند سال قبل، خرید تلفن به صورت آنلاین خیلی در میان مردم رایج نبوده است. کار خرید به این صورت بوده است که وارد یک فروشگاه خرید گوشی می شدید و در صورتی که در انتظار یک فروشنده بودید، تلفن خود را در حضور او باید بررسی می‌ کردید.

دیدن قابلیت های جدید در آن موقع بسیار برای کاربر جذاب بود. هر ساله، تولید کنندگان موبایل قابلیت‌های جدیدی را به محصولات خود می افزودند که توانایی این را داشتند با فناوری جدید مطابق باشد.. پس هر دوره شاهد تغییرات بزرگی خواهیم بود.

پس از انتخاب برند مورد نظر باید سایر ویژگی‌های آن را به شکل حضوری بررسی می کردید. اما با وجود بهترین سایت خرید گوشی موبایل دیگر همه چیز تغییر کرد و همه این کارها به شکل اینترنتی و در فضای مجازی انجام شد.

سخن پایانی

در صورتی که اینترنت و تجارت الکترونیک به شکل سریعی در حال پیشرفت است، بهترین سایت خرید گوشی موبایل راهی برای داشتن یک موبایل مناسب به حساب می‌آید. تمام برندهای مطرح از این سایت‌ها برای عرضه و معرفی محصولات خود با قابلیت‌های منحصر به فرد خود استفاده می‌کنند.



:: برچسب‌ها: بهترین سایت خرید گوشی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

همیشه تعمیر اجاق گاز فردار و تعمیر ماکروفر در تهران دو موردی بوده که بسیار زیاد برای تعمیر به مراکز مختلف تعمیرات اعلام شده است. امروزه و در دنیای پر از دغدغه، مایکروویو یا مایکروفر و اجاق گاز فردار، از وسایل بسیار با اهمیت هر آشپزخانه ای به حساب آمده است. این وسایل پر مصرف، کاربردهای زیادی در زمینه گرم کردن و پختن با سرعت زیاد مواد غذایی را دارد. از این رو طرفداران زیادی را در سراسر دنیا پیدا کرده است.

اما گاهی این تجهیزات دچار مشکل خواهند شد و کل فرایند پخت غذا را با مشکل مواجه خواهد کرد. در این حالت باید مصرف کننده باید به فکر تعمیر اجاق گاز فردار و تعمیر ماکروفر در تهران باشد. تعمیرگاه های مجاز مایکروفر و اجاق گاز فر دار تماس بگیرد و درخواست مشاوره و کمک کند. مشکلات اصلی که امکان دارد هنگام استفاده از ماکروفر و اجاق گاز فردار با آنها مواجه شوید را باید بدانید و راه برطرف کردن آنها را نیز کشف کنید.

علت تعمیر ماکروفر در تهران 

تعمیر ماکروفر در تهران  باید با استفاده از به جدید ترین متد های تعمیراتی و با بهترین و ایده آل ترین ابزار صورت پذیرد. اولویت اول تکنسین های تعمیر قطعات معیوب ماکروفر باید باشد. با این تعمیر شما هزینه کمتری باید پرداخت کنید. در حالتی که قطعه ای از مایکروفر شما قابل تعمیر نباشد، تعمیرکار با کسب اجازه از مشتری باید اقدام به تعویض آن قطعه معیوب کند.

هزینه تعمیر ماکروفر با توجه به نوع برند محصول،  دلیل خرابی آن، احتیاجات دستگاه به تعویض و دیگر آیتم‌ها مشخص می‌شود. تعمیرکاران با بررسی ماکروپفر شما هزینه را به شما خواهند گفت. نباید با داشتن تعمیر کار منصف نگران هزینه تعمیرات باشید. به این علت که ما آن تعمیرکار ماکروفر قیمتی خوب را به شما ارائه خواهد داد.

هزینه تعمیر اجاق گاز فردار در تهران

تعمیر اجاق گاز فردار در تهران با توجه به قیمت قطعات تعویضی و تعمیری آن مشخص می شود. معمولا قطعه های با کیفیت پایین تر را با قیمت های پایین تری شاهدش هستید. برای اطلاع درست از هزینه تعمیر اجاق گاز فردار در تهران باید با توجه به استعلام های مختلف و قیمت گیری از قطعات محاسبه کنید.

تعمیرکار متخصص و مجرب خواهد توانست قیمت‌های مختلف را به خوبی برای شما بیان کند. اگر برای دفعات تکراری با مشکل باز هم مواجه بودید باید دلیل اصلی به وجود آمدن آن را به درستی پیدا کنید.

امکان دارد علت این مشکل نصب غیر اصولی و یا استفاده غیر صحیح از اجاق گاز باشد. با اطلاع یافتن از قیمت تعویض قطعات و تعمیر آنها در تهران خواهید توانست به درستی تصمیم بگیرید. باید تفاوت های قیمت گذاری را به خوبی بشناسید و با توجه به این تفاوت‌ها بهترین تعمیرکار اجاق گاز فر دار را انتخاب کنید.

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در مورد تعمیرات اجاق گاز فردار و تعمیر ماکروفر در تهران به شما ارائه شد، همیشه باید با دانش کسب شده بهترین انتخاب را نمایید. از بین مجموعه‌های مختلف تعمیراتی، بهترین مجموعه را انتخاب کنید.

 



:: برچسب‌ها: تعمیر اجاق گاز فردار , تعمیر ماکروفر در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

تاثیر گذار ترین عواملی که در فروش کرکره برقی وجود دارد تیغه و موتور کرکره برقی است. مهم ترین بخش هر کرکره برقی، تیغه آن است که در فروش کرکره برقی تاثیر چشم گیری دارد. تیغه کرکره برقی انواع مختلفی دارد که عبارت است از تیغه آلومینیومی، تیغه گالوانیزه فوم دار و فولادی، تیغه پلی کربنات شفاف.

 

تیغه آلومینیومی را می توان پرکاربرد ترین توع تیغه کرکره برقی دانست. فروش کرکره برقی اکثرا با این نوع تیغه صورت می گیرد. این نوع تیغه کرکره برقی برای تمام کاربرد های کرکربه برقی از پنجره گرفته تا درب های پارکینگ و مغازه استفاده می شود. این نوع تیغه ها به دلیل جنس خاصی که دارند، کیفیت رنگ فوق العاده و کمترین خرابی را دارند. البته بهتر است بدانید که نوع سبک آنها را اگر در جاهای پرتردد استفاده کنید بعد از مدتی ممکن است به صدا بیفتد. اما در کل عمر مفید آنها بسیار بالا است.

تیغه گالوانیزه فوم دار به دلیل اینکه از جنس آهن است، در طول زمان دچار خط و خش می شود و زنگ می زند. نوع سبک آنها زود تاب بر میدار و کج رول می شود. به دلیل داشتن فوم هنگام حرکت صدای کمتری تولید می کند و در مقابل تابش نور آفتاب مقاوم تر است و حرارت را کمتر منتقل می کند.

تیغه پلی کربنات شفاف نیز از زیبایی و جلوه بسیار خوبی برخوردار است، نوع لوله استیل آن بسیار ایمن و ضد سرقت است. کاربرد اصلی آن بعنوان حفاظ پنجره ویلا و بالکن آپارتمان ویلایی می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

همانطور که می دانید، صرافی آنلاین ارز دیجیتال بخش مهمی از این بازار است و در صورتی که سرمایه گذاران به آن مراجعه نکنند، فعالیت در این بازار برای آن ها امکان پذیر نخواهد بود. از آنجایی انتخاب صرافی آنلاین نقش بسزایی در چگونگی انجام معاملات دارد، ما در ادامه به بررسی ویژگی های یک صرافی آنلاین خوب و معتبر پرداخته ایم.

ویژگی های صرافی آنلاین

  • امن بودن و داشتن اعتبار بالا

  • ارائه خدمات بیمه

  • میزان کارمزدی که دریافت می کند

  • تنوع دارایی های ارائه شده

  • قیمت

انواع ارز دیجیتال تتر برای خرید فوری تتر

توکن‌ های تتر به ۳ بلاک ‌چین مختلف وصل هستند؛ این بدان معناست که ۳ نوع تتر وجود دارد. در واقع این سه نوع در عمل یکی بوده اما زمانی که قصد دارید از USDT برای خرید فوری تتر استفاده کنید، بهتر است بدانید که کدام نوع را می خواهید مورد استفاده قرار دهید . بهترین و راحت‌ترین روش برای شناخت نوع تتر مراجعه به آدرس کیف پول تتر است.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی( Perfect Money )  یک شرکت و سیستم پرداخت آنلاین بین المللی بوده که مجوز انتشار پول الکترونیک را داشته و معامله گران به وسیله آن قادر هستند در بستری کاملا امن، به انجام تراکنش های مالی خود به صورت آنلاین بپردازند. در حقیقت، پرفکت مانی یک نوع کیف پول الکترونیک بوده که در آن می توان واحد های ارز واقعی را به واحد های ارز دیجیتال و یا برعکس تبدیل کرد .

لازم به ذکر است که، نحوه کارکرد پرفکت مانی نیز به این صورت است که، پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت پرفکت، با خرید مقدار مشخصی واحدپرفکت مانی اقدام به شارژ کردن حساب کاربری خود کرده و پس از آن با مراجعه به سایت ها، فروشگاه ها، صرافی ها و دیگر مکان هایی که این نوع ارز را می پذیرند، می توان اقدام به خرید ارز های دیجیتال مختلف، کالا های مختلف و غیره نمود. گفتنی است که، ارز های پشتیبانی شده در این سیستمعبارتند از دلار ( USD ) ، یورو ( EUR ) ، طلا ( Gold ) و بیت کوین.

برای کسب اطلاعات بیشتر لینک زیر را دنبال کنید

https://virgool.io/@karenddl.seo/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%81%DA%A9%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D8%AA%D8%B1-nsgnoiqc1a3c





:: برچسب‌ها: صرافی آنلاین , خری فوری تتر , خرید پرفکت مانی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

دلایل متعددی مانند ژنتیک، تغذیه، مصرف دارو، کاهش وزن، بیماری و غیره باعث ریزش مو می شود. همین باعث می شود به مرور به طور کلی موهای خود را از دست دهد. این اتفاق در مردان بیشتر رخ می دهد و الگوی ریزش موی مردان بیشتر از زنان است. به همین دلیل مردان بیشتر از زنان به دنبال کاشت مو هستند و هزینه کاشت مو مردان مهم است. در ادامه مواردی که تعیین کننده هزینه کاشت مو است را برای شما بیان می کنیم.

عوامل موثر در هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو به عوامل متعددی بستگی دارد که ادامه آن ها را شرح می‌دهیم:

منطقه جغرافیایی: با توجه به محل کلینیکی که انتخاب می‌کنید هزینه کاشت مو تفاوت پیدا می‌کند.

میزان طاسی: هرچه فرد تاس تر باشد؛ گرافت های بیشتری روی سرش کاشته می‌شود و هزینه بیشتری برای او دارد.

روش کاشت: انتخاب روش مناسب کاشت به تشخیص پزشک بستگی دارد.

کلینیک: قیمت هر کلینیک متناسب با اعتبار و تجربه آن بوده که در انتخاب آن دقت کنید.

جمع بندی

در پایان به این نکته توجه کنید که در انتخاب یک کلینیک درمانی معتبر و مجهز و پزشک با تجربه در کاشت مو مردان دقت کافی داشته باشید. ما در این مقاله درباره روش های کاشت مو و هزینه کاشت مو مردان شما را راهنمایی کردیم. در مورد انتخاب  روش مناسب برای کاشت مو با پزشک خود مشورت کنید و به توصیه‌های آن ‌ها عمل کنید.

 



:: برچسب‌ها: هزینه کاشت مو , هزینه کاشت مو مردان , آنیل , کلینیک آنیل ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه، افراد بسیاری توان خرید یک موبایل هوشمند با پرداخت کل مبلغ به صورت یکجا را ندارند. در این زمان است که روش خرید موبایل اقساطی به کمک این گروه از افراد آمده است. با استفاده از روش خرید موبایل اقساطی شما می توانید با پرداخت مبلغ کمی به عنوان پیش پرداخت و پرداخت مابقی مبلغ به صورت اقساطی و ماهانه صاحب یک گوشی هوشمند شوید.

ار مهمترین مواردی که هنگام تهیه موبایل اقساطی باید به آن توجه داشته باشید می توان به میزان مبلغ پیش پرداخت موبایل اقساطی، تعداد اقساط پرداختی، مبلغ اقساط، مقدار سود موبایل اقساطی و موارد دیگر. البته باید توجه داشته باشید که میزان مبلغ پیش پرداخت با توجه به شرایط مرکز فروش و همچنین بودجه مد نظر شما بستگی دارد.

تعداد اقساط و همچنین میزان سود مورد نظر با یکدیگر رابطه مستقیم دارند، هر چه تعداد قسط های پرداختی بیشتر باشد سود موبایل اقساطی نیز افزایش خواهد داشت و طبیعتا با کمتر شدن تعداد اقساط، سود آن نیز کمتر خواهد بود. نکته دیگری که در خرید موبایل اقساطی اهمیت دارد، کیفیت و همچنین برند گوشی هوشمند مورد نظر است. البته باید به ضمانت و همچنین خدمات پس از فروش شرکت نیز با توجه به محل زندگی خود توجه داشته باشید.



:: برچسب‌ها: موبایل اقساطی ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

برای ایجاد یک سایت ابتدا باید دامنه داشته باشید. یک نام را برای سایت خود در نظر بگیرید. فرآیند انتخاب نام می تواند بسیار طولانی و پیچیده شود که بعدا به عوامل مهم در آن می پردازیم. قسمتی بعدی که باید در نظر داشته باشید پسوند دامنه است. آیا یک دامنه .com میخواهید یا دامنه .ir یا .org و حتی .net پس باید اختلافات و برتری های دامنه ir را بدانید تا برای خرید و فروش دامنه مشکلی نداشته باشید. 

فروش دامین

موارد خاص خرید و فروش دامنه

همانطور که می دانید ir علامت اختصاری کشور عزیزمان ایران (iran) است. خرید و فروش دامنه فواید زیادی دارد که در ادامه مطلب به آنها می پردازیم. پسوند ir در انتهای نام دامنه ی شما به نوعی نشان دهنده ی اعتبار آن است، البته هیچ وقت تنها با این فرض که دامنه ی وب سایتی ir ثبت شده است به آن اطمینان نکنید. نماد اعتبار الکترونیکی همچنان وجود دارد که کاملا قابل ردیابی هم هست. زمانی که تمام سایت های سازمانی و رسمی در حال فعالیت روی این بستر هستند، خرید و فروش دامنه کمی سخت تر می شود و برای سازمان رسمی هم لازم است شما خرید و فروش دامنه ir داشته باشید.

حسن دیگر خرید و فروش دامنه که در واقعی دلیلی بر اعتبار بیشتر آنهاست، اطلاعاتی است که خریدار و فروشنده به هنگام خرید و فروش دامنه باید ثبت کرده و در فرآیند راستی آزمایی آن شرکت کنند. حتی شماره ثبت یک شرکت در زمان دریافت دامین به نام آن موسسه حقوقی بررسی می شود.برتری دیگری که دامنه ir دارد، هزینه ی تمدید پایین تر است. کافی است نرخ ارز را در زمان شروع سال 2020 با الان مقایسه کنید تا متوجه شوید که قیمت تمدید مالکیت چقدر می تواند بیشتر شده باشد.

چرا خرید و فروش دامنه منطقی است

شما باید همه ی فواید و مضرات را در کنار هم از ذهن بگذرانید تا بتوانید انتخاب سالم و درستی داشته باشید. با توجه به استقبال بالای صاحبین کسب و کار از گوگل ادز شما باید بدانید که این سرویس برای دامنه ی ir تحریم است و استفاده ی از آن غیر ممکن خواهد بود. این مسئله باعث شده که برای پیشبرد اهداف دیجیتال مارکتینگ و سئو چالش های جدیدی به وجود بیاید که منجر به فروش دامین شود. در نظر داشته باشید که دامین چیزی نیست که شما بخواهید هر چند وقت یکبار آن را عوض کنید و بهتر است که ابتدا به انتهای کار بیاندیشید. سرویس مزایده دامنه نام فرصتی ایده آل برای خرید و فروش دامین برای شما مهیا کرده است تا بتوانید به صورت آنلاین در این مزایده ها شرکت کنید. NAM برگرفته از نام دامین است تا برای این فرزند برخط خود ارزش بیشتری قائل باشید.



:: برچسب‌ها: خرید و فروش دامنه ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

نظافت با پاک کننده خانگی حاوی صابون یا مواد شوینده میزان میکروب ها را در سطوح کاهش می دهد و خطر عفونت از سطح را کاهش می دهد. در بیشتر شرایط ، تمیز کردن به تنهایی باعث حذف بیشتر ذرات ویروس روی سطوح می شود. ضد عفونی برای کاهش انتقال COVID-19 در خانه احتمالاً مورد نیاز نیست مگر اینکه کسی در خانه شما بیمار باشد یا کسی که از نظر COVID-19 مثبت است در 24 ساعت گذشته در خانه شما بوده است.

چه زمانی و چگونه سطوح خانه خود را نظافت  کنید

 

سطوح با لمس بالا را مرتباً نظافت کنید (مثلاً روزانه) و بعد از اینکه در خانه خود بازدید کننده دارید.

روی سطوح با لمس بالا مانند دکمه های در ، میز ، دستگیره ها ، کلیدهای روشنایی و میزهای جلو تمرکز کنید.

سطوح دیگر را در منزل خود نظافت کنید زیرا به وضوح کثیف هستند یا در صورت لزوم. اگر افراد در خانه شما بیشتر دچار بیماری COVID-19 می شوند مرتباً آنها را تمیز کنید. همچنین ممکن است ضدعفونی کنید.

طبق دستورالعمل های روی برچسب محصول ، با استفاده از محصولی مناسب برای هر سطح ، سطوح را تمیز کنید.

تصویری از شخصی که سوئیچ نور را نظافت می کند

آلودگی سطوح را کاهش دهید

در خانه خود گام بردارید تا آلودگی سطوح ذرات معلق در هوا یا لمس سطوح با دستهای آلوده را محدود کنید.

 

از بازدیدکنندگان واکسینه نشده بخواهید ماسک بزنند.

قبل از دعوت از بازدید کنندگان به خانه خود ، برای افراد واکسینه شده کاملاً راهنمایی کنید.

افراد مبتلا به COVID-19 را جدا کنید.

به خصوص هنگام بازگشت از فعالیت های بیرون ، همه افراد در خانه خود را وادار به شستن مرتب کنند.



:: برچسب‌ها: نظافت , مای بانیکس ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

اگر سوال شما این است که آیا استعلام چک با کد ملی امکان پذیر است یا نه باید بگویم که خیر. این امکان فراهم نیست که شما با کد ملی استعلام چک برگشتی بگیرید. تنها راهی که جدیدا برای استعلام چک برگشتی فراهم شده است استفاده از کد صیادی در ج شده بر روی چک هاست.

حالا اگر بخواهید بدانید که کد درج شده بر روی چک ها چیست باید بگویم که کد درج شده بر روی چک های جدید که 16 رقمکی هستند را کد صیادی می گویند. شما می توانید با این کد استعلام وضعیت چک ها را بگیرید و دیگر با خیال راحت برای مبادلات و کارهای خود از چک ها استفاده کنید.

 درقدیم که چک صیادی وجود نداشت احتمال برگشت خوردن چک خیلی زیاد بود. و افراد زیادی دچار دردسر می شدند. 

روش های استعلام چک برگشتی 

استعلام از طریق سامانه صیاد: درست است که گفتیم استعلام چک از طریق کد ملی امکان پذیر نیست اما باید بگوییم که سامانه ای تحت عنوان سامانه صیاد وجود دارد و از طرفی هم کدی بر روی چک ها درج شده است که به آن شماره صیادی گفته می شود.

شما می توانید با مراجعه به سامانه صیاد و با استفاده از این کد از چکی که در دست دارید استعلام بگیرید.

استعلام چک برگشتی از طریق پیامک : شما می توانید شماره صیادی درج شده بر روی چک را به شماره 701701 پیامک کنید و استعلام چک خود را دریافت کنید البته این روش 350 تومان هزینه دارد.

استعلام چک برگشتی از طریق اپلیکیشن : اپلیکیشن هایی وجود دارد که شما می توانید با نصب آن بر روی گوشی خودتان و کاملا رایگان و بدون پرداخت هزینه از آن استفاده کنید و با استفاده از شماره صیادی از صحت و سقم چک استعلام بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: استعلام چک با کد ملی ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

احتمالا این  روزها مطالبی در مورد فناوری های جدید قفل دیجیتال و قفل هوشمند شنیده باشید و با خود فکر کنید که این قفل ها چه تفاوت عمده ای با قفل های عادی یا مکانیکی دارند در این مقاله سعی شده است به توضیح مختصر ولی کاملی از قفل هوشمند و مزایای کاربردی آن بپردازیم تا بررسی کنید که آیا منزل یا محل کار شما به آن نیاز دارد یا خیر  اگر در خرید قفل دیجیتال دچار شک یا تردید هستید خواندن این مقاله کوتاه خالی از لطف نخواهد بود و کمک شایانی به انتخاب شما در قفل دیجیتال خواعد کرد.

 .

قفل هوشمند

 چرا قفل هوشمند؟

یکی از آشکارترین پیشرفت‌های تکنولوژی در عصر کنونی، ارائه قفل هوشمند است. این نوع قفل تجربه جدیدی در زمینه امنیت، آرامش و حفاظت از جان و مال در منزل، اداره و… را برای شما به ارمغان آورده است. بنابراین این قفل مانند دیگر قفل‌های الکترونیکی فراتر از یک وسیله خانگی به‌حساب می‌آید. این قفل ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی دارد که به هیچ‌وجه قفل معمولی نمی‌تواند برای شما فراهم نماید.

قفل هوشمند وسیله الکترونیکی جهت حفاظت از درب ورودی ساختمان‌ها می‌باشد که توسط فناوری‌های WiFi و بلوتوث به کاربران این اجازه را می‌دهد که با ارسال سیگنال‌های امن و کلیدهای دیجیتالی از طریق برنامه نصب شده روی گوشی‌های هوشمند، کامپیوتر و هر وسیله دیگر با امکان اتصال به WiFi  و بلوتوث، قفل درب ورودی ساختمان را از راه دور کنترل و آن‌را باز و بسته نمایند.

 

مزایای قفل هوشمند 

    اتصال قفل هوشمند به تلفن همراه

    باز کردن درب بدون کلید مکانیکی

    مجهز به سیستم‌های امنیتی پیشرفته و آلارم‌های هشدار

    استفاده از رمزهای امنیتی و یک‌بار مصرف

    قابلیت اتصال قفل هوشمند به سیستم‌های هوشمند سازی منزل

    بسته شدن اتوماتیک قفل هوشمند

    قابلیت اتصال قفل هوشمند به آیفون

  در صورت اتمام باتری  منبع تغذیه اضطراری

غیرقابل نفوذ بودن

 ظاهر لاکچری و زیبا

 

 

قفل هوشمند

 

این قفل به‌ سادگی روی انواع درب نصب می‌شود. درب‌های دارای قفل هوشمند را بسته به نوع دستگاه استفاده شده می‌توان با کلیدهای معمولی، وارد کردن رمز عبور، اثر انگشت، کارت RFID یا کنترل از راه دور باز یا قفل کرد.

بدون شک قفل هوشمند یکی از بهترین سیستم امنیتی برای منزل و دفتر کار شما به شمار می‌رود. این قفل یک دستگاه الکترونیکی هوشمند با قابلیت Wifi یا بلوتوث، است که امکان باز و بسته کردن درب با استفاده از سیگنال‌های ایمن ارسال شده از تلفن همراه را برای کاربران فراهم می‌آورد و علاوه بر موارد ذکر شده دارای آلارم هشدار، رمز یک‌بار مصرف، بسته شدن اتوماتیک است.

 

گروه بازرگانی کارن شماره یک در قدرت نام تجاری، شاخص کیفیت و در جلب رضایت مشتری می‌باشد به همین خاطر سرلوحه تعهدات خود را مؤلفه‌های ذیل قرار داده‌ است:

  • خوش‌قولی: یکی از خصوصیات بارزی که کارن برای خود ترسیم کرده‌ خوش‌قولی است و وقتی به مشتریان عزیز قولی میدهد، در هر شرایطی به آن پایبند خواهد بود.

  • صادق بودن: بدون شک کارن صادق بودن را بخشی از تعهد جدایی‌ناپذیر خود به‌حساب آورده‌؛ چون باور داریم صادق بودن، نردبان رابطه دو طرفه کارن و مشتریان محسوب می‌شود.

  • مسئولیت‌پذیری: ما زمانی می‌توانیم بگوییم متعهد بودیم و به هدفمان رسیدیم که در قبال مشتریان مسئولیت‌پذیر باشیم و برای همین کارن به‌صورت 24 ساعت حتی در ایام تعطیل به مشتریان گرامی خدمات ارائه میدهد.







:: برچسب‌ها: قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

انتخاب یک شرکت سئو سایت در تهران می تواند دلهره آور باشد ، زیرا یک انتخاب اشتباه می تواند فاجعه بار باشد. با پر شدن بازار از شرکت های جستجوگر SEO ، حل و فصل یک مورد طاقت فرسا است زیرا شما چیزی قابل اعتماد و قابل اعتماد می خواهید. با این حال ، با این شش نکته می توانید بهترین شرکت SEO ارگانیک را برای تجارت خود انتخاب کنید.

 

    فراتر از SEO فکر کنید

 

تمرکز روی سئو در شروع کار هیچ مشکلی ندارد ، اما به عنوان یک صاحب مشاغل ، فروش و درآمد اولویت شماست. به همین دلیل ، یک شرکت سئو انتخاب کنید که نه تنها ایجاد ترافیک به وب سایت شما بلکه همچنین تبدیل ترافیک به مشترکان و فروش باشد. همچنین ، این شرکت باید یک فرآیند بهینه سازی تبدیل داشته باشد که سایت شما را به طور مستمر بهبود بخشد تا فروش شما را به حداکثر برساند و از ترافیکی که به شما می رساند منجر شود. به عنوان مثال ، از چگونگی تست عنوان شرکت ، کپی کردن دکمه ها ، رنگ ها ، محل قرارگیری و صفحات سرزمینی بپرسید تا از نحوه کار آنها اطلاعات کسب کنید.

 

    نتایج گذشته و مطالعات موردی را تأیید کنید

 

سوابق خوب می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که آیا یک آژانس خاص SEO برای شما مناسب است یا خیر. این ثابت می کند که استراتژی های آنها مثر است. از نمونه سایتهایی که شرکت روی آنها کار کرده است س Askال کنید و عملکرد آنها را ببینید. در صورت امکان ، با برخی از مشتریان آن تماس بگیرید و از تجربه آنها با آژانس مطلع شوید. توصیفات مشتری شاخص خوبی برای نتایج خوب است.

 

اما کار با مشتریان دیگر کافی نیست. یک قدم جلوتر بروید و بررسی کنید چند سال پیش آنها با مشتری کار کرده اند. آژانسي كه اجرا مي كند جريان مشتريان را در كارنامه خود دارد و بايد گواهي ها و مطالعات موردي را از مشترياني كه مدتي با آنها كار كرده اند و مشتريان جديد را نيز ارائه دهد. اگر آنها مطالعه موردی مربوط به هفت سال پیش را انجام دادند و از سال گذشته چیزی ندارند ، آن را به عنوان یک پرچم قرمز در نظر بگیرید. همچنین ، شرکتی که مدتی در آن فعالیت داشته است ، از زیر و بم سئو اطلاعات خواهد داشت و همین امر آنها را در موقعیت بهتری برای رفع نیازهای بازاریابی آنلاین شما قرار می دهد.

گزارش منظم

 

قبل از استخدام ، مطمئن شوید که در کل مراحل قرار دارید. شما شرکتی می خواهید که شما را در جریان روند پیشرفت همه چیز مطلع و به روز نگه دارد. همچنین نشانه شفافیت و گشودگی است. آنها باید راهنمایی های روشن و برجسته ای از موارد عالی ، موارد نیاز به بهبود و مواردی که باید کنار گذاشته شود را به شما ارائه دهند. از نظر KPI هایی که با شرکت تعیین کرده اید بررسی کنید و ببینید آیا آنها حداقل 90٪ از آنچه را که وعده داده اند را بدست آورده اند یا خیر. به یاد داشته باشید ، فروش ساختمان و افزایش ترافیک یک ماراتن است نه یک سرعت ، بنابراین در طی یک هفته انتظار نتیجه را نداشته باشید. همچنین ، اصطلاحات اصطلاحات صنعت را بیاموزید تا درک گزارشاتی که به شما ارائه می شوند ، آسان تر شود.



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

علاوه بر عناصر SEO داخلی که شرکت های سئو سایت بر آنها کنترل دارند ، عوامل SEO خارج از صفحه نیز وجود دارند که می توانند بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارند. اگرچه شما کنترل مستقیمی بر این عوامل خارج از صفحه ندارید ، اما روشهایی وجود دارد که می توانید شانس خود را برای بهبود این عوامل به نفع خود بهبود بخشید. (اما در مورد آن بعداً بیشتر!)

در اینجا چند فاکتور مختلف SEO خارج از صفحه وجود دارد که می تواند بر رتبه بندی موتور جستجوگر شما تأثیر بگذارد:

اعتماد - اعتماد در حال تبدیل شدن به فاکتور مهم تری در رتبه بندی سایت در Google است. Google به این ترتیب تعیین می کند که آیا شما سایتی قانونی دارید که بازدیدکنندگان به آن اعتماد کنند. یکی از بهترین راه های بهبود اعتماد ایجاد بک لینک با کیفیت از سایت های دارای اعتبار است.

پیوندها - یکی از محبوب ترین راه ها برای ایجاد SEO خارج از صفحه ، بک لینک است. شما می خواهید در اینجا مراقب باشید زیرا سایت های اسپم با پیوندهای شما راهی آسان و سریع برای ممنوعیت سایت شما در موتورهای جستجو است. درعوض ، برای ایجاد ارتباط با افراد تأثیرگذار و طرفدارانی که محتوای با کیفیتی ایجاد می کنند و در محتوای خود به سایت شما پیوند دارند ، وقت بگذارید.

اجتماعی - یکی دیگر از فاکتورهای مهم SEO خارج از صفحه ، سیگنال های اجتماعی مانند لایک و اشتراک است. وقتی نوبت به افزایش سئو می رسد ، می خواهید به دنبال سهم با کیفیت از اینفلوئنسرها باشید. هرچه محتوای با کیفیت تری منتشر کنید ، احتمال اینکه مردم بتوانند محتوای شما را با دیگران به اشتراک بگذارند بیشتر خواهد بود.

اگرچه کنترل مستقیمی بر آنچه در خارج از سازمان شما اتفاق می افتد ندارید ، اما می توانید به سادگی با ایجاد محتوای با کیفیتی که دیگران آن را با ارزش می دانند ، شانس خود را برای بهبود SEO خارج از صفحه افزایش دهید.

 

با دادن مفهوم SEO خود می توانید توجه بیشتر کاربران موتور جستجو را به خود جلب کنید. هرچه محتوای شما بیشتر مرتبط و جالب باشد ، احتمال ارتباط دیگران با محتوای شما و به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی بیشتر است. هرچه افراد به محتوای شما اعتماد بیشتری داشته باشند ، موتورهای جستجو نیز بیشتر اعتماد خواهند کرد.

سازمان های Ome فقط به SEO علاقه مند هستند تا بتوانند به سرعت محتوای خود را رتبه بندی کرده و در کوتاه مدت مقداری درآمد کسب کنند. سئو کلاه سیاه شامل تاکتیک هایی است که فقط به بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو توجه دارند.

 

این بدان معنی است که سازمان ها بازدیدکنندگان انسانی را که محتوای سایت آنها را می خوانند و پیمایش می کنند در نظر نمی گیرند. این سازمان ها برای بهبود رتبه بندی سایت خود و سود سریع ، قوانین را خم می کنند یا می شکند.

 

در پایان ، این رویکرد به SEO باعث ایجاد صفحاتی می شود که اغلب خواندن آنها برای مردم دشوار است و کاملاً به هرزنامه شبیه هستند. اگرچه ممکن است سرعت سایتها نسبت به سایتهایی که به درستی بهینه سازی شده اند سریعتر باشد ، اما این موتورها خیلی زود توسط موتورهای جستجو جریمه یا ممنوع می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

مزیت‌هایی برای استفاده از سبک پوشش و لباس فرم، بالا بردن وفاداری کارمندان به سازمان، تاثیر روی مشترکین و مراجعین و...

به همین دلیل، در واحدهای نظامی به پوشش یکسان اعضا بسیار اهمیت داده می‌شود، و هرچه لباس فرم از دید مشتریان جذاب‌تر و دوست‌داشتنی‌تر باشد احتمال میزان جذب و خرید آن‌ها بیشتر و بهتر خواهد بود. برعکس این موضوع نیز صادق می‌باشد و یک لباس فرم نازیبا یا کثیف یا نامناسب فراری دهندهٔ مشتریان است.

تمایز کارمندان با کمک پوشش

ایجاد معیار تشخیص کارمندان، از دیگر مزایای لباس فرم است. در اینجا با کاهش سردرگمی مراجعین به میزان کارایی و بازدهی سازمان افزوده می‌شود.

ایجاد نظم در آن مجموعه

نظم باعث شفاف بودن آن سازمان و مجموعه و در نهایت تأثیر مثبت در ذهن مراجعه‌کننده دارد

لباس‌های کار زمانی که استاندارد باشد باعث راحتی در انجام امور می‌شود

به‌طور مثال اگر کسی مشغول به فعالیت در محیط باز به عنوان کارگر می‌باشد خب باید یک لباس آزاد و راحت مناسب وظیفه خود بپوشد و لباس این فرد با کسی که در ساختمان به کار پشت میزی مشغول است فرق دارد.

لباس فرم

رنگ مناسب لباس فرم اداری برای بانوان

 

مانتو اداری از پوشاک رسمی بانوان است و باید با دقت بیشتری انتخاب شود. خانم های شاغل در ادارات و سازمان ها تمایل دارند از انواع مانتو اداری استفاده کنند. حتی اگر اجباری از سمت مدیریت برای پوشیدن لباس فرم هم نباشد، مانتوهای اداری خیال خانم ها راحت می کند. لباس اداری تعریف مشخصی دارد و نیازی نیست مدت ها وقت خود را صرف ست کردن و استایل مناسب کنید. بدیهی است یک مانتوی شیک رسمی مناسب محیط اداری و کاری است که می تواند از رنگ های خاصی هم انتخاب شود. مناسب ترین رنگ برای لباس فرم اداری خانمها رنگ های کرم، سرمه ای، مشکی، طوسی، خاکستری، بژ و قهوه ای است. مانتو شلوار اداری می تواند تک رنگ و یا از دو رنگ متفاوت کار شود. طراحی لباس فرم اداری تعیین کننده رنگ بندی آن است.

انتخاب لباس فرم اداری و مانتو شلوار اداری زنانه

 

فرم های محدودی برای مانتو اداری در نظر گرفته می شود که اغلب حالت رسمی دارند. این طرح ها برازنده اندام خانم های شاغل هستند به شرطی که هنگام خرید دقت های لازم انجام شود. برای اینکه استایل رسمی شیک و مناسبی را داشته باشید مانتو اداری را مناسب با شکل اندام و تیپ بدن خود انتخاب کنید. فرم بدن هر فرد معیار مناسبی برای انتخاب لباس شکیل است. ساده ترین مانتو شلوار اداری اگر مناسب اندام تان باشد، زیبا و شیک دیده می شود.

 

منبع:

https://giphy.com/channel/Abalaba

https://www.ted.com/profiles/22352502

 



:: برچسب‌ها: لباس فرم , لباس اداری , لباس ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

انتخاب وسایل حفاظتی شنوایی بایستی با توجه به نوع صدای محیط، مدت مواجهه و خصوصیات فیزیکی فرد استفاده کننده صورت گیرد. صدای محیط ممکن است ضعیف، شدید، منقطع، مداوم و ... بوده و از نظر فرکانس‌های تشکیل دهنده اختلاف اساسی با همدیگر داشته باشد.

قبل از بیان روش انتخاب صداگیر گوش بایستی خاطر نشان شد در صورتی که وسایل انتخاب شده مطابق با خصوصیات صدای محیط کار و مشخصات فرد استفاده کننده و از نوع استاندارد نباشد ممکن است علاوه بر اینکه هیچ گونه حفاظتی از فرد بعمل نیاورد باعث وارد شدن صدمات بیشتری نیز گردد.

صداگیر

، با حالتی که برای مدت چند ساعت در معرض صدایی با بلندی ۱۰۰ دسیبل قرار میگیرید مثل صدای یک دستگاه که در حال کار کردن با آن هستید، صدای نارنجک با اینکه فرکانس بالاتری دارد چون مدت زمانش کوتاه است و لحظه ای است آسیب کمتری به گوش شما میرساند. گوشی های صداگیر روی گوش ایرانی یا همان انواع ایرماف ایرانی گرچه قدرت کاهش نویز برخی از گوشی های صداگیر خارجی را ندارند امّا در مواردی که با فرکانس بالایی از صدای آسیب رسان روبرو هستید میتوانید با استفادۀ تواماََ از گوشی صداگیر روی گوش (ایرماف) و گوشی صداگیر توی گوش(ایرپلاگ) قدرت کاهش نویز را تقویت کنید. گوشی صداگیر ویکتوریا با قابلیت کاهش نویز به میزان ۱۵ دسیبل با توجه به قیمت به صرفه ای که دارد می تواند گزینۀ مناسبی جهت خرید گوشی صداگیر ایرانی باشد.

صداگیر گوش

انواع صداگیرهای گوش:

EARPLUGS

ایرپلاگ نوعی وسیله حفاظت از شنوایی است که در داخل مجرای شنوایی قرار گرفته و با مسدود کردن آن از رسیدن امواج صوتی به پرده صماخ و انتقال آن به گوش داخلی جلوگیری می‌کند. مجرای شنوایی در افراد مختلف، حتی دو گوش یک فرد از نظر پارامتر های مختلف نظیر اندازه، شکل، وضعیت و... متفاوت است. بنابراین صداگیر گوش (ایرپلاگ) بایستی طوری انتخاب شود که با متغیرهای یاد شده مطابقت داشته باشند.

EAR MUFFS

ایرماف‌ها وسایل حفاظت شنوایی هستند ک با قرار گرفتن بر روی گوش و پوشاندن لاله گوش از رسیدن امواج صوتی به گوش جلوگیری می کنند. این نوع صداگیر گوش به گوشی‌های فنجانی نیز معروف هستند.

عموما میزان کاهش صداهایی با فرکانس پایین با تراکم موادی که در درون پوسته گوشی ها جا داده شده است در ارتباط می باشد. لازم است  این نوع گوشی‎‌های صداگیر دارای یک "بست" نرم با سطح نامنظم به صورت محیطی باشد که بتواند در کوچک‌ترین سطح ممکن در اطراف لاله گوش قرار گیرد.، این "بست" های نرم همچنین میزان صدایی را که به وسیله حرکات فک و گردن به درون گوش نفوذ می کنند را به حداقل می رساند.

صداگیر روی گوش که به عنوان یک مانع صوتی عمل می‌کنند زمانی ماکزیمم کارایی را خواهند داشت که بر روی یک سطح نسبتا صاف قرار گیرند بنابراین استفاده از آن‌ها همراه با موهای بلند، عینک و یا موانعی از این قبیل باعث کاهش میزان حفاظت خواهد شد.

 

منابع:

https://www.ilna.news/fa/tiny/news-929709

https://soundcloud.com/user-980222382



:: برچسب‌ها: صداگیر گوش , صداگیر , صدا , گیر , محافظ گوش ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

یکی از پارامتر هایی که وجود داشت بک لینک سایت ها با عنوان کلمه کلیدی های محبوب بود ، البته در دورانی نتیجه های مطلوبی را شامل سایت ها کرد.

 

در سال های گذشته موتور جستجو ها(خصوصا گوگل) بسیار هوشمندتر شده اند و در یک مرحله اعلام کردند که سایت هایی که بک لینک خریداری می کنند جریمه خواهند شد و از نتایج ابتدایی حذف و به رده های پایین تر سقوط خواهند کرد.

 

پس از این اتفاق متخصصان سئو و وب به راهکارهای رسیدند که بجای خرید بک لینک از رپرتاژ آگهی به جای خرید بک لینک زمان دار استفاده کنند. اما از آنجایی که گوگل همیشه با گذشت زمان هوشمندتر می شود بعد از مدتی به مرحله ای رسید که رپورتاژها را شناسایی کرده و اثر آنها را از بین برد.

 

گوگل همیشه به این مساله تاکید داشت که اجازه بدهید لینک بصورت طبیعی پخش شود. پس بیاید که رپورتاژ را طوری ارائه دهید که رشد لینک های ما طبیعی جلوه داده شود.

انواع رپرتاژ آگهی را نام ببرید؟

سه نوع رپرتاژ آگهی داریم که عبارتند از رپورتاژ ژورنالیستی یا خبری، رپورتاژ دفاعی، رپورتاژ تصویری که هر کدام در رسانه ای متفاوت پخش خواهد شد. رپرتاژ آگهی معمولا به صورت ویدیوی تصویری و یا عکس و یا متن نمایش داده می شود این تصاویر باید جذب کننده و گیرا و متن حاوی مطالبی سودمند و حرفه ای باشد. مطالعه مقاله‌ی نکات مهم برای تاثیر بیشتر ویدیو مارکتینگ توصیه می شود.

 

رپورتاژ دفاعی: اغلب شرکت های معروف از این نوع رپورتاژ استفاده می کنند. این شرکت های معروف گاهی دستخوش بحران هایی تحت عنوان بحران کاری می شوند یا از دید اذهان عمومی دچار سوءتفاهم می شوند، در این مواقع از این نوع رپورتاژ برای شفاف سازی و گذر از بحران استفاده می کنند. از رسانه کمک می گیرند.

 

رپورتاژ ژورنالیست: این نوع رپرتاژ آگهی بیشتر جنبه معکوس دارد و این رسانه است که تمایل دارد گزارشی در زمینه یک شرکت و یا حرفه ای ارائه دهد و این نمونه، نوعی مستند سازی هم به حساب می آید.رپورتاژ خبری با ارزش خبری زیاد گفته می شود.

 

با توجه به نوع رپورتاژ و منظوری که از ساخت آن دنبال می شود، نوع نوشتن گزارش رپورتاژ متفاوت خواهد بود. اما همه ی رپورتاژ ها از قواعد عمومی پیروی می کنند که در ادامه بدان اشاره می شود.

 

یک مثال: PR و رپورتاژ

 

بیایید بر روی یک سایت با نام N تمرکز کنیم. سایت N که به شما تعلق دارد کسب‌وکار تان را معرفی و کنترل می‌کند. به جز این، شما می‌توانید از سایت خود هم برای روابط‌عمومی و هم برای تلاش‌های تبلیغاتی استفاده کنید؛ این مقوله در مورد شبکه های اجتماعی هم صدق می کند، مثل اینستاگرام یا فیسبوک.

 

اگر برای رشد بیشتر تبلیغات پولی را در نظر بگیرید، می توانید به نتیجه برسید. اما محتواهای غیر تبلیغاتی خوراک بیشتر افراد هستند، بنابراین شانس بیشتری وجود دارد که مخاطبین شما آن‌ها را ببینند. همچنین شما می‌توانید مخاطبان کنونی خود را نیز برای بررسی این محتوای ظاهر غیر تبلیغاتی تهییج کنید. این موضوع باعث می شود تا دید دیگری به تبلیغات به واسطه رپرتاژ آگهی و ایجاد روابط اجتماعی بوجود آید که در حالت تبلیغ و فروش محض وجود نخواهد داشت.

منابع:

http://azimsanat..com/

https://en.gravatar.com/karenhomayonfar



:: برچسب‌ها: رپورتاژ , رپرتاژ آگهی , رپرتاژ اگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

برای باز کردن قفل الکترونیکی سامسونگ از رمز و اثر انگشت استفاده می شود. رمز 4 تا 12 رقمی قفل الکترونیکی سامسونگ یک رمز قوی خواهد بود که خیال شما را از دسترسی و ورود غیر مجاز راحت می کند. در قفل اثر انگشت نیز با توجه به منحصر بودن اثر انگشت به هر فرد امکان جعل آن وجود ندارد و مانند کلید نمی توان نسخه دیگری از آن تهیه نمود.

آنچه در مورد قفل الکترونیکی سامسونگ جالب توجه است امکان ترکیب رمز و اثر انگشت برای باز کردن درب می باشد که در صورت تمایل می توانید برای آن هم رمز و هم اثر انگشت تعریف نمایید و هر فرد با داشتن رمز به تنهایی یا اثر انگشت ثبت شده به تنهایی امکان ورود به منزل را نخواهد داشت.

این دسته قفل ها برای افراد سالخورده و مسن بسیار کاربردی است زیرا در صورتی که امکان جابجایی و باز کردن درب را نداشته باشند می توانند با ریموت آن را باز نمایند.

حال تصور کنید به هنگام ورود به منزل فردی با شما باشد که نخواهید با وارد کردن رمز وی متوجه آن شود. قابلیت تابع خیالی قفل الکترونیکی سامسونگ به کمک شما می آید.

با تابع خیالی قفل الکترونیکی سامسونگ می توانید علاوه بر رمز اصلی تعدادی رقم نیز به تصادف وارد نمایید. دستگاه متوجه رمز درست شما می شود و درب را باز می کند اما فرد مجاور شما رقم های اصلی رمز را متوجه نمی شود. این امکان امنیتی قفل سامسونگ بسیار کارآمد است.

قفل اتوماتیک امکان دیگری است که در قفل سامسونگ ارائه شده است. با وجود قفل اتوماتیک به هنگام خروج از منزل لازم نیست درب را قفل نمایید؛ با بسته شدن درب ، قفل اتوماتیک فعال شده و درب قفل می شود.

همچنین می توانید با قفل الکترونیکی سامسونگ دسترسی افراد دیگر را حتی با دسترسی به رمز یا اثر انگشت ثبت شده غیر فعال نمایید و دیگر فرد مورد نظر امکان ورود نداشته باشد.

قفل کودک نیز قابلیت دیگری است که بسیار مورد توجه خانواده هایی است که نگران بیرون رفتن فرزند خود هستند. به این ترتیب به راحتی می توانید قفل کودک را فعال یا غیر فعال نمایید و دیگر دغدغه بیرون رفتن فرزندتان نداشته باشید.

سیستم های امنیتی ضد سرقت ، ضد شوک و سیستم اعلان حریق قفل الکترونیکی سامسونگ میزان قابل توجهی امنیت برای شما فراهم می آورد. که در ادامه بیشتر به این قابلیت ها می پردازیم.

باتری قفل دیجیتال قابل تعویض است و دستگاه یک هفته پیش از اتمام شارژ آن به شما هشدار می دهد. اگر در این مدت در منزل حضور نداشتید و متوجه هشدار قفل برای تعویض باتری نشدید به راحتی با یک قفل کتابی V9 می توانید دستگاه را روشن کرده و درب را باز نمایید.

منابع: 

https://disqus.com/by/alireza_heidary/

http://unexas.blog.ir/

https://www.evernote.com/shard/s646/sh/02fda784-7e49-20b4-5fcb-f30446d61488/b493ce1ef2608d0384803d6b9bdfebc8

 



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی سامسونگ , قفل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

اما برای باز کردن درب مجهز به قفل دیجیتال سامسونگ چه امکاناتی در اختیار دارید؟ برای باز کردن قفل سامسونگ می توانید از رمز ، اثر انگشت کارت یا ترکیبی از آن ها استفاده نمایید. همچنین بلوتوث نیز در برخی مدل های قفل دیجیتال سامسونگ برای باز کردن قفل به کمک شما می آید.

 

ممکن است صدای ورود رمز برایتان خوشایند نباشد؛ می توانید در حالت بی صدا رمز را وارد نمایید.

 

تابع خیالی در قفل الکترونیکی سامسونگ

فرض کنید برای ورود به منزل لازم است رمز خود را وارد نمایید تا قفل باز شود اما فردی مجاور شماست که نمی خواهید وی از رمز شما مطلع شود. راه حل چیست؟

 

با قابلیت تابع خیالی قفل دیجیتال سامسونگ می توانید علاوه بر رمز 4 تا 12 رقمی خود چند رقم دیگر نیز وارد نمایید، قبل یا بعد از رمزتان. دستگاه رمز شما را شناسایی کرده و قفل باز می شود.

قفل دیجیتالی سامسونگ

 

شرکت سامسونگ در بسیاری از زمینه‌ها محصولاتی را تولید می‌کند و همان‌طور که می‌دانید اکثر این محصولات را تولیدکنندگان برای سامسونگ تولید و توسط سامسونگ به بازار عرضه می‌شوند. این محصول اولین‌بار توسط شرکت EZON در کره جنوبی تولید شد و پس از مدتی شرکت سامسونگ تولید قفل دیجیتال خود را به شرکت‌های دیگری از جمله H-Gang در کره جنوبی و دیگر شرکت‌ها در خارج از کره جنوبی منتقل کرد. استفاده از قفل دیجیتال در کره جنوبی بسیار رواج دارد و برند سامسونگ که در دنیا شناخته شده است نیز سهم خوبی از بازار را کسب کرده است. نکته جالب این‌که در کشور کره جنوبی برند سامسونگ محبوب نیست و مردم کره از Gateman زیرمجموعه شرکت ASSA ABLOY استفاده می‌کنند. برند جهانی Gateman در خارج از کره جنوبی Yale می‌باشد.

آپشن‌های قفل SAMSUNG

قفل های دیجیتال سامسونگ دارای آپشن‌های متفاوتی هستند که در ذیل به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌شود.

 

ضد شوک: به این معنی که امکان باز کردن این قفل‌ها توسط حمله با شوکر و یا ولتاژ بالا وجود ندارد.

 

اعلام حریق: سیستمی است که در صورت بروز آتش‌سوزی آلارم دستگاه را به صدا در می‌آورد.

 

ضد هک: چون هیچ راه ارتباطی با برد و یا نرم افزار این قفل‌های دیجیتال وجود ندارد لذا قضیه هک کردن کاملا منتفی است.

در مدل های جدیدتر قفل الکترونیکی سامسونگ مانند Samsung SHS-DP920 دسترسی به زمان تردد افراد برای شما فراهم شده است و می توانید در گوشی اندرویدی یا IOS خود از زمان ورود اعضای خانواده مطلع شوید.

منبع: montair

http://flgclassifieds.cce.cornell.edu/author/samsung-door-lock/

 



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال سامسونگ , قفل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

اگر به هر دلیلی تصمیم به انجام عمل جراحی بینی گرفته اید یا در حال تحقیق در مورد آن هستید باید بدانید عمل بینی مانند هر عمل جراحی دیگری عوارضی دارد. برخی از این عوارض، عمومی و مشترک بین تمام عمل های جراحی و برخی مختص جراحی بینی هستند. برخی از عوارض مخصوص عمل بینی مانند کوچک بودن سوراخ بینی و مشکلات تنفسی یا عدم تقارن بینی بعد از دوره ی نقاهت نمایان می شوند.

برای کاستن از رنج عوارض عمومی عمل بینی لازم است مجموعه اقداماتی را پیش و پس از عمل انجام دهید.

  • برای تضمین رضایتِ پس از عمل خود، انتظارات خود از عمل را به طور شفاف به پزشک بگویید و با و به نتیجه ی واحد برسید.
  • در صورت استفاده ی مداوم از هرگونه دارو حتما پزشک خود را مطلع کنید.
  • از دو هفته پیش از عمل از مصرف هرگونه قرص از جمله آسپیرین و ایبوپروفن و ویتامین ها خودداری کنید. استفاده از این داروها احتمال خونریزی پس از عمل را افزایش می دهد.
  • سیگار را کنار بگذارید! نیکوتین موجود در سیگار توانایی بدن شما در ترمیم زخم ها و خونریزی ها را کاهش می دهد بنابراین مدت نقاهت شما طولانی تر می شود. همچنین احتمال بروز عفونت پس از عمل نیز افزایش می یابد.
  • پس از انجام عمل، بایستی روی تخت در حالی که سرتان رو به بالا قرار دارد استراحت کنید. از پایین گرفتن سرتان خودداری کنید.

جراحی بینی

  • خونریزی و تخلیه ی مخاط و خون کهنه بعد از عمل طبیعی است. از فین کردن پرهیز کنید و به آرامی و بدون لمس بینی با دستمال نرم ترشحات را پاک کنید.
  • خونریزی حین و پس از عمل معمولا اتفاق می افتد. در صورتی که از داروهای حاوی آسپیرین و ایبوپروفن استفاده کرده باشید، شدت خونریزی حین عمل بیشتر می شود. پس از عمل نیز در صورتی که با سر بالا استراحت کنید و به بینی فشار نیاورید، خونریزی شدید را تجربه نمی کنید. کمپرس سرد روی نواحی کبود می تواند خونریزی را قطع کند.
  • تا وقتی که گچ روی بینی شما قرار دارد، از استحمام خودداری کنید. در صورت نیاز، داخل یک وان استحمام کنید و با ظرف روی خود آب بریزید. در هر صورت به هیچ وجه نباید گچ و چسب های روی بینی خیس شود. پس از برداشتن گچ نیز تا دو ماه نباید به استخر بروید.
  • از انجام ورزش های هوازی و به کلی تحرک زیاد که مستلزم تنفس زیاد و حجیم است خودداری کنید.
  • از خندیدن یا هرگونه بروز احساسات که باعث تغییر حالت پوست صورت می شود خودداری کنید.
  • برای کاهش تورم و کبودی تا 48 ساعت از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • از خاراندن بینی خود اجتناب کنید.

عوارض عمل بینی

  • به آرامی و با مسواک بسیار نرم دندان های خود را مسواک بزنید و به لب بالایی فشار نیاورید.
  • لباس های جلو بسته که باید از روی سر پوشیده شوند نپوشید.
  • مواد غذایی فیبر دار مانند سبزیجات و میوه مصرف کنید تا یبوست نگیرید. دفع همراه با یبوست به پوست و بینی شما فشار وارد می کند و خطرناک است.
  • تا یک ماه نباید عینک بزنید. عینک به پوست بینی فشار می آورد.

مراقبت های پس از عمل

در نهایت خونسردی خود را حفظ کنید و استرس نداشته باشید. پزشک دیگر نکات مربوط به شستشو و چسب زدن بینی را به طور کامل به شما توضیح خواهد داد. ضمنا تاثیر نهایی جراحی بینی تا فروکش کردن کامل ورم ها قابل مشاهده نیست. یکسال پس از انجام عمل، تاثیر نهایی عمل بینی به طور کامل نمایان می شود. برای گرفتن نتیجه ی مطلوب از عمل بینی لازم است دستورات پزشک را به دقت اجرا کنید و برای دیدن نتیجه ی عمل خود عجله نداشته باشید.

منبع: https://www.docdroid.net/vj7jdBm/kbl-az-khoandn-ayn-mkalh-akdam-bh-aaml-byny-nknyd-pdf



:: برچسب‌ها: جراحی بینی , عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

امنیت در طول تاریخ همواره مورد توجه و الویت زندگی انسان‌ها قرا داشته است. در گذشته جهت تامین اشیای با ارزش، از بانک‌ها و زندان‌ها استفاده می‌شد که به نوبه خود دارای ریسک و خطرات بسیار زیادی بود. امروزه و به لطف پیشرفت تکنولوژی از طیف وسیعی از نرم افزارها و سخت افزارهای شخصی که مبتنی بر وب، بیومتریک و … می‌باشد، جهت تامین امنیت استفاده می‌شود. یکی از پیشرفته‌ترین وسایل امنیتی و بزرگترین موفقیت در این زمینه، اضافه نمودن سیستم‌های بیومتریک به وسایل امنیتی خانه و یا محل کار می‌باشد. یکی از این وسایل امنیتی که از سیستم بیومتریک جهت شناسایی اثر انگشت استفاده می‌نماید، قفل درب اثرانگشتی می‌باشد.

قفل اثر انگشتی چیست؟

تمامی انسان‌ها با داشتن الگوهای منحصر به فرد در تک تک انگشتان خود که برای هر شخصی مختص خود آن می‌باشد، این توانایی را دارند که با استفاده از این ویژگی امنیت محل زندگی و یا کار خود را افزایش دهند. همان‌طور که از نام قفل درب اثر انگشتی پیداست این وسیله جهت دسترسی کاربران به قفل درب توسط اثر انگشت منحصر به فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان‌طور که گفته شد اثر انگشت برای هر شخصی منحصر به فرد و بسیار دقیق و جعل نمودن آن تقریبا غیر ممکن می‌باشد.

قفل اثر انگشتی

این امر باعث افزایش امنیت قفل درب اثرانگشتی می‌شود. از مزیت‌های این نوع قفل‌ها همانطور که بیان شد، استفاده از اثر انگشت جهت باز نمودن درب می‌باشد. به این ترتیب نگرانی بابت جا گذاشتن و یا گم نمودن کلید و یا فراموشی رمز برای همیشه از بین می‌رود.

چگونگی عملکرد قفل درب اثر انگشتی

اساسا قفل درب اثرانگشتی با اسکن نمودن اثر انگشت و تبدیل داده‌های آن به یک الگوریتم عددی عمل می‌کند. هنگامی که این وسیله برای اولین بار اثر انگشت شما را اسکن نماید، اثر انگشت به صورت الگوی عددی در این نوع قفل درب ذخیره می‌‌‌گردد. دفعه بعد با قراردادن اثر انگشت روی سنسور، قفل، اثر انگشت شما را با داده‌های ذخیره شده مقایسه و در صورت مطابقت با هم، دسترسی به قفل را برای شما امکان‌پذیر نموده و درب را باز می‌نماید. این فرایند در کسری از ثانیه اتفاق می‌‌افتد.

 

نکات مهم در مورد خرید قفل درب اثرانگشتی

مطمئن شوید این نوع قفل‌ها راه دسترسی اضطراری مانند کلید مکانیکی داشته باشند تا در صورت بروز مشکلاتی مانند به اتمام رسیدن منبع برق دستگاه، به‌توان آن‌را باز نمود.

به تعداد اثر انگشت قابل ذخیره در قفل درب اثر انگشتی نسبت به تعداد افرادی که قرار است به قفل دسترسی داشته باشند به دقت توجه نمایید. این امر به ویژه در ادارات و اماکن پر رفت و آمد بسیار پر اهمیت می‌باشد.

منبع: http://digitaldoorlock.blog.ir/

 


:: برچسب‌ها: قفل اثر انگشتی , قفل درب اثر انگشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

کاشت مو یا زراعة الشعر همواره از پر متقاضی ترین جراحی های زیبایی بوده است؛ چرا که مو در زیبایی ظاهری هر فرد از جمله تاثیرگذار ترین معیار های زیبایی است و این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست. با پیشرفت روز افزون علم در دنیای پزشکی، این جراحی به مراتب نسبت به گذشته خود، تغییرات بسیاری کرده است. در گذشته روش هایی مانند کاشت مو (زراعة الشعر) FIT و FUT در بسیاری از کشور های جهان انجام می شد که استخراج موها توسط تکنسین ها صورت می گرفت. بعد ها با ظهور روش کاشت مو (زراعة الشعر) SUT، استفاده از روش های قدیمی تا حد زیادی کمرنگ شد. در حال حاضر روش SUT، جدیدترین و کامل ترین نوع است که بدون درد و خون ریزی انجام می شود. در ادامه شما را با روش های FIT، FUT و SUT تا حدودی آشنا خواهیم کرد. روش های نام برده، اصلی ترین روش های این عمل است.

 

 

روش FUT :

این روش یکی از قدیمی ترین روش های کاشت مو (hair transplation) می باشد که در آن بیمار بیهوش می شود و سپس در آن بخشی از پشت سر که اصطلاحا بانک مو نامیده می شود، به قسمت جلوی سر که دچار طاسی و یا ریزش مو است پیوند  زده می شود. البته این روش، عوارضی دارد که به همین دلیل پس از مدتی روش های جدید تر و مناسب تری جایگزین این روش شد.

 

روش FIT :

بعد از کاشت مو (زراعة الشعر) به روش FUT، روشی جدید به نام روش FIT معرفی شد که تفاوتش با روش پیشین در این بود که نتیجه نهایی بسیار بهتر بود ولی همچنان معایبی داشت؛ مانند خون ریزی، تورم در برخی نواحی سر و احتیاج به استراحت طولانی مدت بعد از جراحی.

 

روش BHT :

یکی دیگر از روش های کاشت مو (زراعة الشعر)، روش BHT است. این روش بعد از روش FIT آمد که باز هم نتیجه بازدهی لازم و نتایج عالی را در بر نداشت. شیوه کار این روش به این شکل است که از نواحی دیگر بدن مو برداشته و به نواحی ای که دچار طاسی شده اند پیوند زده می شوند.

 

روش SUT :

همانطور که گفتیم این روش بهترین، جدیدترین، مطمئن ترین و کامل ترین روش کاشت مو (زراعة الشعر) در بین دیگر روش ها می باشد. رکورد کمترین عوارض در بین تمامی روش های کاشت مو (زراعة الشعر)، متعلق به این روش است. برخلاف دیگر روش ها که به صورت دستی انجام می شود، این روش با دستگاه های پیشرفته انجام می شود. در این روش تا 1400 تار مو واقعی با دستگاه های پیشرفته بدون جراحی، درد و خون ریزی کاشته می شود. اگر شما هم قصد انجام عمل کاشت مو (زراعة الشعر) را دارید، پیشنهاد ما به شما کلینیک تخصصی نوین ایرانا است.

 

کلینیک نوین ایرانا یکی از با سابقه ترین مراکز زیبایی همراه با آزمایشگاه مجهز می باشد. این کلینیک از پزشکان و جراحان متخصص و فوق تخصص درزمينه جراحی های پلاستیک، اورتوپدی، اورولوژی، زنان، گوش و حلق و بینی، گوارش و ..… بهره مند است. مدرن ترین و کامل ترین تجهیزات پزشکی در کلینیک نوین ایرانا آماده ارائه خدمات فوق به هموطنان عزیز می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

لیپوساکشن (شفط الدهون) عملی است که در طی آن چربی ها با برش های کوچک از قسمت پنهان به صورت 360 درجه چرخش مکیده  می شوند تا حداکثر چربی را از بین ببرد و بدنی باریک و زیبا را برای شما بسازد. لیپوساکشن چربی های مناطقی مانند شکم، ران، باسن و بازوها یا گردن را نیز می تواند از بین ببرد. از دیگر نام های لیپوساکشن (شفط الدهون) می توان به لیپوپلاستی (lipoplasty) و یا کانتورینگ بدن اشاره کرد. لیپوساکشن را نمی توان جایگزینی برای ورزش کردن و داشتن رژیم غذایی مناسب دانست. اگر اضافه وزن دارید می توانید با رژیم های غذایی و ورزش کردن از اضافه وزن جلوگیری کرد اما چه زمانی مناسب است که عمل جراحی لیپوساکشن (شفط الدهون) استفاده کنید؟

اگر چربی در نقاط خاصی از بدن بیشتر از بقیه اعضای بدن باشد، ولی همچنان وزن شما پایدار باشد، شما می توانید کاندیدای مناسبی برای انجام عمل لیپوساکشن باشید.

 

با افزایش وزن، حجم و اندازه سلول های چربی افزایش پیدا می کند. کاری که لیپوساکشن برای شما انجام می دهد، در واقع به این صورت است که تعداد این سلول های چربی را کاهش می دهد. اگر تن و پوست خوبی دارید، پس از عمل جراحی، احتمالا پوست صاف بنظر می آید و اگر پوست بسیار نازک و با خاصیت ارتجاعی ضعیف باشد، ممکن است پوست در مناطق تحت درمان شل بنظر آید. اگر تصمیم بر این دارید که عمل لیپوساکشن (شفط الدهون) را انجام دهید باید از نظر سلامتی بدنتان کاملا چک شود. ناراحتی های مانند دیابت، فشار خون ضعیف و بیماری های عروقی از جمله مواردی هستند که اگر کسی به آن مبتلا باشد، قبل از انجام جراحی حتما باید با پزشک متخصص صحبت کند؛ چرا که می تواند شرایط جراحی را بسیار خطرناک کند.

 

 

عوارض احتمالی جراحی لیپوساکشن شامل موارد زیر است :

پس از عمل به دلیل از بین رفتن چربی ها، ممکن است پوست شما پژمرده و شل بنظر آید.

عفونت های پوستی نیز از موارد خطرناکی است که بسیار نادر ممکن است برای آن دسته از افرادی که به کلینیک های بهداشتی و معتبر مراجعه نمی کنند به وجود آید.

 

فراموش نکنید که قبل از عمل جراحی حتما با پزشک متخصص خود صحبت کنید و با وی مطرح کنید که چه انتظاراتی از انجام این عمل دارید. در آن صورت است که جراح شما، تاریخچه پزشکی شما را مرور می کند و اگر خطری شما را تهدید کند به شما می گوید. علاوه بر این ممکن است جراح شما تعدادی دارو و یا مکمل برای استفاده قبل از عمل برای شما تجویز کند که قطعا استفاده از آن روند جراحی را برای شما بسیار ساده تر خواهد کرد. مهم است که بدانید جراح شما حدود سه هفته قبل از انجام عمل شما را از مصرف برخی دارو های خاص از جمله رقیق کننده خون یا NSAID منع می کند. همچنین ممکن است لازم باشد که شما قبل از عمل برخی آزمایش های خاص را انجام دهید که این موضوع و نوع و تعداد آزمایش ها بسته به تصمیم نوع دکتر است.

 

کلینیک نوین ایرانا با سال ها تجربه در زمینه جراحی های لیپوساکشن (شفط الدهون)  آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.



:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

لیپوساکشن (شفط الدهون)
لیپوساکشن از رایج‌ ترین روش‌های جراحی زیباییست که می‌تواند تحت شرایط بی‌حسی موضعی یا به صورت سرپایی انجام پذیرد. لیپوساکشن ( شفط الدهون ) برای از بین بردن چربی‌های موضعی در نواحی مختلف بدن از جمله گردن، غبغب، بازو، ران و … کاربرد دارد.
لیپوساکشن (شفط الدهون) روش های مختلفی دارد که در ادامه آن ها را نام می بریم :
لیپوساکشن سنتی
لیپوساکشن اولتراسونیک
لیپوساکشن الکتریکی
لیپوساکشن با لیزر یا لیپولیزر

لیپوساکشن هوای فشرده یا لیپوماتیک
 
لیپوماتیک جدیدترین روش برای برداشت چربی‌های موضعی در حال حاضر است. دستگاه با سه نوع جنبش ارتعاشی ، زیگزاگی و چرخشی چربی‌ها را با دقت بسیار بالایی از بین می‌برد. علاوه بر این ارتعاشات دستگاه طی لیپوساکشن (شفط الدهون) باعث تحریک کلاژن‌سازی پوست می‌شود. ساختار دستگاه طوریست که از ماهیچه‌ها ، رگ‌های خونی و اعصاب به خوبی حفاظت می‌کند. این روش تاثیر مهارت جراح را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و برای مناطقی که دسترسی به آنها سخت است یا حاوی بافت فیبروزی زیادی است (لیپوساکشن ثانویه یا لیپوساکشن در مردان) بسیار مناسب خواهد بود. دستگاه خیلی ساده استریل می‌شود و خطر انتقال عفونت را از بین می‌برد. در این روش از حرارت برای از بین بردن چربی‌ها استفاده نمی‌شود که این امر، خطر سوختگی و نکروز پوست را از بین می‌برد.

جراحی بینی (تجمیل الانف)
اگر تصمیم دارید بینی خود را جراحی کنید و تغییری بزرگی در ظاهر خود به وجود آورید، پیشنهاد ما به شما این است که پیش از هر عملی توصیه های زیر را بشدت جدی بگیرید. در ادامه در‌مورد تمام نکاتی که باید قبل و از بعد از جراحی بدانیم، صحبت می‌کنیم.
چه کسانی نباید عمل جراحی بینی (تجمیل الانف) انجام دهند؟
عمل جراحی پلاستیک و زیبایی بینی ( تجمیل الانف ) در اطفال، افراد کهن سال و کسانی که بیماری‌هایی مانند عیوب انعقادی ، بیماری‌های خونی، سرطان و مریضی های ناتوان‌کننده مزمن، عفونت‌های حاد، بیماری‌های روانی و قلبی شدید دارند، ممنوع است.
برای عمل جراحی بینی (تجمیل الانف) دو روش کلی وجود دارد :
o  روش بسته
o  روش باز
 در روش بسته هیچ‌گونه برشی از خارج بینی داده نمی‌شود و کلیه بر‌ش‌های جراحی از داخل بینی صورت می گیرد، در نتیجه جای هیچ بخیه‌ای در ظاهر بینی نمی ماند.
 
در روش باز، برش جراحی از روی پوست جلو بینی انجام می‌شود. چه در روش باز و چه در روش بسته پس از انجام برش‌های جراحی پوست بینی از سطح استخوان‌ها و غضروف‌های بینی جدا می‌شود تا جراح بتواند تغییراتی که باید را روی آن انجام دهد. سپس در صورت لزوم قوز بینی برداشته می‌شود و قسمت استخوانی بالای بینی تراشیده و باریک می‌شود.

کاشت مو (زراعة الشعر)
کاشت مو فرآیندی است که در طی آن موهای طبیعی از بخش های پرپشت موی سر به بخش هایی که موی کمتری دارند توسط پزشک متخصص انتقال پیدا می کنند. در طول این عمل، پزشک در بسیاری از موارد موهای سر را از اطراف سر یا پشت سر به بخش جلویی یا بالای سر منتقل می کند.
عمل کاشت مو ( Hair Transplantation ) با استفاده از بی حسی موضعی و تنها در کلینیک تخصصی پوست و مو انجام می گیرد.
متاسفانه ریزش مو ممکن است در اثر عوامل مختلفی ایجاد شود. برای مثال بالا رفتن سن و سال. ناگفته نماند که این احتمال برای اکثر مردان و یا رسیدن به یک سن مشخص وجود دارد. اما خبر خوب در این رابطه این است که روش های زیادی هستند که می توان در رابطه با ریزش مو و طاسی در نظر گرفت، از بهترین روش ها می توان به عمل کاشت مو ( زراعة الشعر ) اشاره کرد. کاشت مو (زراعة الشعر) فرآِیندی هست که در آن فولیکول های مو از همان بخشی از بدن که به آن مکان منبع می گویند گرفته شده و به بخشی دیگر از بدن که به طاسی مبتلا شده است و اصطلاحا مکان دریافت کننده نامیده می شود انتقال می یابد. بر اساس آمار بیشتر مردان از این روش استفاده می کنند. به نحوی که در سال 2013 گزارش شد بیش از 71% افرادی که این عمل را انجام داده اند مرد بوده اند.
از دلایل ریزش مو می توان به این موارد اشاره کرد :
رژیم غذایی
استرس
بیماری
عدم تعادل هورمون های بدن
داروهای مصرفی
 

کلینیک نوین ایرانا یکی از با سابقه ترین مراکز زیبایی در مشهد همراه با کلینیک های تخصصی و آزمایشگاه مجهز می باشد. این مرکز بیش از چندین سال سابقه جراحی در زمینه های زیبایی از جمله لاغری با لیپوماتیک، لاغری با لیپولیز، جراحی سینه، جراحی بینی (تجمیل الانف)، تزریق ژل و بوتاکس، لیفت صورت و بالن معده و … داشته و تحت نظارت معاونت درمان ایران مشغول فعالیت می باشد. این کلینیک از پزشکان و جراحان متخصص و فوق تخصص در زمينه جراحی های پلاستیک، اورتوپدی، اورولوژی، زنان، گوش و حلق و بینی، گوارش و … بهره مند است. مدرن ترین و کامل ترین تجهیزات پزشکی در کلینیک نوین ایرانا آماده ارائه خدمات فوق به هموطنان عزیز می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

جراحی بینی (تجمیل الانف) یکی از پرطرفدارترین عمل های جراحی بینی است و امروزه هم در سراسر جهان هم بین مردان و هم زنان متقاضی برای این عمل زیاد است. چرا که بینی یکی از برجسته ترین و مهم ترین عناصر صورت است. ظاهر بینی شما مستقیما تاثیر زیادی در چهره و زیبایی شما دارد. بعلاوه بینی عملکرد حیاتی در ارتباط با عبور هوا و تنفس و تنظیم دمای هوا دارد.

 

مراحل جراحی رینوپلاستی:

در مرحله ی اول جراحی زیبایی بینی (تجمیل الانف)، بسته به میزان پیچیدگی جراحی و تصمیمات جراح، نیاز به بی  حسی موضعی یا بیهوشی عمومی دارد. بهتر است در مورد اینکه کدام نوع بیهوشی برای شما مناسب تر است با پزشک خود مشورت کنید.

 

بی حسی موضعی با آرام بخش. این نوع از بیهوشی معمولاً در عمل های سرپایی و محدود به یک منطقه خاص از بدن انجام می شود.پزشک داروی بی حسی را به محل مورد نیاز تزریق می کند. با این کار شما بی هوش نمی شوید، اما بی حس می شوید.

بیهوشی عمومی. در این روش شما داروی بی هوشی را از طریق استنشاق یا تزریق وریدی دریافت می کنید. بیهوشی عمومی کل بدن را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث بیهوشی موقت فرد می شود. در روش بیهوشی عمومی نیاز است که برای بیمار لوله تنفسی نصب شود.

مرحله ی دوم برش بینی می باشد که ممکن است در داخل بینی و یا از طریق بریدگی کوچک خارجی (برش)در پایه بینی، بین پره های بینی شما انجام شود. جراح شما احتمالا استخوان و غضروف را در زیر پوست خود اصلاح خواهد کرد.

تیغه بینی به صورت طبیعی در خط وسط قرار دارد و انحراف آن می تواند منجر به انسداد مجاری بینی و یا کجی شکل ظاهری آن شود. عمل جراحی زیبایی بینی (تجمیل الانف) را اصطلاحا رینوپلاستی و تصحیح انحراف تیغه بینی را سپتو پلاستی می گویند. این دو عمل معمولا به صورت توام انجام می گیرند.

مرحله ی بعدی تغییر شکل ساختار بینی است که در آن جراح شما می تواند شکل استخوان بینی یا غضروف خود را به روش های مختلفی تغییر دهد، بسته به اینکه چه مقدار باید برداشته یا اضافه شود، ساختار بینی و مواد موجود. برای تغییرات کوچک، جراح ممکن است از غضروف گرفته شده از ناحیه ی عمیق تر در داخل بینی یا از گوش خود فرد استفاده نماید. برای تغییرات بزرگتر، جراح می تواند از غضروف بیمار، ایمپلنت یا استخوان از سایر قسمتهای بدن استفاده نماید. پس از این تغییرات، جراح پوست و بافت بینی را به عقب بر می گرداند و برش ها را در بینی شخص می چسباند.و اگر دیوار بین دو طرف بینی خمیده یا کج باشد، جراح می تواند آن را اصلاح کند تا تنفس را بهبود بخشد.

 

 

بهبود ظاهر شما با لیپوساکشن

بعضی از افراد با رعایت بهداشت و همچنین برخورداری از سطح طبیعی و نرمال سلامت جسمی، دارای اندامی با فرم و ظاهر نامتناسب می باشند. دلیل این امر این است که تجمع بافت چربی به صورت موضعی می باشد.

با خارج کردن چربی های اضافی توسط لیپوساکشن (شفط الدهون) و لاغر کردن و شکل دهی دوباره، می توان فرم بدن و تناسب اعضای بدن را بهبود بخشید. به دنبال این امرتصور فرد از خودش بهتری می شود و احساس مطلوبی از جسم و اندام خود پیدا می کند.

در بیشتر موارد علت تجمع موضعی بافت چربی، عوامل ژنتیکیست تا عدم سلامت جسمی یا کنترل وزن.

بافت چربی در بعضی از نقاط بدن انباشته و ذخیره می شوند. مصرف مواد غذایی مناسب و سالم و همچنین انجام فعالیت های ورزشی راهکار مفید در سوختن چربی می باشد. مقدار چربی از دست رفته توسط راهکارهای مذکور به ژنتیک فرد بستگی دارد.

 

مناطقی که بافت چربی بیشتری دارند در هنگام لاغر شدن سایر مناطق، واضح تر مشخص می شوند. در خانم ها مناطقی که بافت چربی زیادی دارند عبارتند از: اطراف ران، پهلوها، پشت و شکم می باشد. در آقایان نیز شکم و پهلوها بافت چربی بیشتری دارند.

 

لیپوساکشن (شفط الدهون) با از بین بردن بافت های چربی در مناطق موردنظر به صورت انتخابی عمل می کند. گاها لیپوساکشن (شفط الدهون) راهکار مناسبی برای کاهش چربی در مناطق مذکور می باشد. بنابراین اگر نیاز به حذف بافت چربی به صورت موضعی دارید، لیپوساکشن (شفط الدهون) می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.

 

لیپوساکشن (شفط الدهون) راهکاری برای درمان چاقی نیست و نمی تواند جایگاه ورزش کردن و یا داشتن رژیم غذایی مناسب را در زندگی افراد، پر کند.

 

 

لیپوساکشن (شفط الدهون) در افرادی که دارای اضافه وزن بیش از حد هستند، گزینه ی مناسبی نیست. همچنین افرادی که دارای سلامت جسمی و وزن ثابت هستند نیز نمی توانند با لیپوماتیک وزن خود را کاهش دهند.

 

 

کلینیک نوین ایرانا یکی از با سابقه ترین مراکز زیبایی در مشهد همراه با کلینیک های تخصصی و آزمایشگاه مجهز می باشد. این مرکز بیش از چندین سال سابقه جراحی در زمینه عمل های زیبایی (plastic surgery) از جمله لاغری با لیپوماتیک، لاغری با لیپولیز، جراحی سینه، جراحی بینی (تجمیل الانف)، تزریق ژل و بوتاکس، لیفت صورت و بالن معده و … داشته و تحت نظارت معاونت درمان ایران مشغول فعالیت می باشد. این کلینیک از پزشکان و جراحان متخصص و فوق تخصص در زمينه جراحی های پلاستیک، اورتوپدی، اورولوژی، زنان، گوش و حلق و بینی، گوارش و … بهره مند است. مدرن ترین و کامل ترین تجهیزات پزشکی در کلینیک نوین ایرانا آماده ارائه خدمات فوق به هموطنان عزیز می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

کاشت مو (زراعة الشعر)

 

کاشت مو یا پیوند مو (زراعة الشعر)، جا به جایی موها از یک قسمت (قسمت دهنده) به قسمت دیگر در بدن یک فرد می باشد. در واقع پروسه کاشت مو یا پیوند مو (زراعة الشعر) شامل دو مرحله اصلی برداشت مو از قسمت دهنده و کاشت مو در قسمت گیرنده می باشد. موهايي كه در نواحي كناره هاي سر و قسمت تحتاني پشت سر رشد مي كنند در بیشتر افراد دائمي و بدون ريزش می باشند. در سالهای اخیر تکنیک های مورد استفاده در کاشت مو (زراعة الشعر) آنقدر پیشرفت داشته اند که روش های کاشت موی FUE و FUT می توانند طاسی های الگوی مردانه یا زنانه را معکوس کنند، تا جایی که کسی حتی متوجه نشود که دچار ریزش مو شده اید.

در روند كاشت مو یا پیوند مو ( زراعة الشعر )  مو های دائمی مجددا در نواحی كه مو ها در آن قسمت نازك شده و يا ريخته اند توزيع می شود . در واقع هيچ موی جديدی افزوده نمی شود بلكه موهای موجود از محلی به محل ديگر جابجا مي شوند. بنابراين به هیچ عنوان حجم و تعداد مو ها افزايش نمي يابد. با اين وجود وقتی فردی توسط يك پزشك ماهر و با تجربه تحت عمل پيوند مو (زراعة الشعر) قرار گرفته باشد بنظر ميرسد كه تعداد موهای او به طور قابل توجهي بيشتر شده است.

 

 

 

جراحی بینی (تجمیل الانف)

 

جراحی زیبایی بینی ( تجمیل الانف ) معمولا به دو روش انجام می‌شود. روش بسته و روش باز، که نوع جراحی به تخصص و انتخاب جراح بسیار وابسته می باشد. اگرچه در روش بسته (Close)‌ برشهای سطحی داخلی بر روی بینی ایجاد می شود ولی جراح دید مستقیمی روی بعضی از قسمت‌های ساختمان اسکلتی بینی نداشته و قسمت‌هایی از پروسه عمل را با تکیه بر تجربه و لمس انجام می‌دهد. این روش برای بینی هایی که جراحی آن ها ساده می باشد قابل انجام می باشد ولی در بینی که مشکلات بسیاری دارد جراحی زیبایی بینی (تجمیل الانف) به این روش به درستی امکان پذیر نیست. البته جراحی بسته دارای مزایایی می باشد که عبارتند از :

برش کمتری روی بینی ایجاد می شود

ورم و کبودی کمتری دارد

بهبود و التیام بیمار سریع می باشد

معمولاً جراحی روی بینی‌های پیچیده، با متد باز نتیجه بهتری می‌دهد.در روش باز با برشی که روی پوست تیغه وسط بینی زده می‌شود پوست بینی به طور کامل از روی بستر اسکلتی آن جدا شده و جراح دید کامل و دقیق‌تری دارد. بنابراین جراحی با دقت بیشتری صورت می‌گیرد. مسلماً بینی‌هایی که زمینه پیچیده‌ تر و مشکلات ساختمانی بیشتری دارند، برای نتیجه بهتر عمل جراحی بینی (تجمیل الانف)، بایستی با این متد تحت عمل قرار گیرند.

 

 

 

 

لیپوساکشن (شفط الدهون)

 

مهم ترين هدف لیپوساکشن ( شفط الدهون ) شکلدهی یک یا چند منطقه از بدن است نه کاهش وزن. لیپوساکشن معمولاً روی مناطقی انجام ميشود که به رژیم و ورزش جواب نمی دهد. این مناطق اکثر در بیرون ران ها و باسن در زنان، و کمر و پشت در مردان است. در عمل لیپوساکشن مناطقی که بصورت رایج تحت عمل قرار می گیرد حاوی صورت، گردن، کمر، پشت، باسن، پاها، بالای بازو می باشد.

  

لیپوساکشن (شفط الدهون) همچنين جهت درمان بیماری های خاص مورد استفاده قرار می گیرد:

• بزرگی غیر طبیعی سینه در مردان( جنیکوماستیا یا سودوجنیکوماستیا)

• مشکل در سوخت وساز چربی در بدن( لیپواستروفی)

• تومور خوش خیم چربی( لیپوماس)

 

 

مرکز فوق تخصصی نوین ایرانا

 

برای انجام جراحی زیبایی اولین نکته ای که افراد باید به آن دقت داشته باشند اعتماد به جراح است. جلسات مشاوره قبل از جراحی هم برای بیمار و هم برای جراح بسیار حائز اهمیت است. در این جلسات باید به بیمار بها داد و از مقتضیات سنی، وضعیت روانی، شخصیتی، فرهنگی، خانوادگی و موقعیت اجتماعی او اطلاعات کافی به دست آورد.این افراد باید به تبحر پزشک خود مطمئن باشند و به علاوه از مدرک پزشکی آن اطمینان کامل داشته باشند. کلینیک نوین ایرانا یکی از با سابقه ترین مراکز زیبایی در مشهد همراه با کلینیک های تخصصی و آزمایشگاه مجهز می باشد. این مرکز بیش از چندین سال سابقه جراحی در زمینه های زیبایی از جمله لاغری با لیپوماتیک، لاغری با لیپولیز، جراحی سینه، جراحی بینی (تجمیل الانف)، تزریق ژل و بوتاکس، لیفت صورت و بالن معده و … داشته و تحت نظارت معاونت درمان ایران مشغول فعالیت می باشد. این کلینیک از پزشکان و جراحان متخصص و فوق تخصص درزمينه جراحی های پلاستیک، اورتوپدی، اورولوژی، زنان، گوش و حلق و بینی، گوارش و … بهره مند است. مدرن ترین و کامل ترین تجهیزات پزشکی در کلینیک فوق تخصصی نوین ایرانا آماده ارائه خدمات فوق به هموطنان گرامی می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد