نوشته شده توسط : ali

 

بهترین آزمایشگاه سل فری ژنتیک باید ویژگی هایی داشته باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارت است از :

  • فضای آزمایشگاهی آرامش بخش و تمیز
  • دارای پرسنل پذیرش خوب و بسیار خوش رفتار با مراجعان
  • دقت بالای نتایج ازرمایش های انجام شده
  • برخورداری از گستره وسیعی از آزمایش ها
  • سرعت بالا در پاسخگویی آزمایش ها
  • راحتی در گرفتن نتایج آزمایش توسط بیمار
  •  آزمایشگاه در نزدیکی محل زندگی
  • انجام خدمات آزمایش در منزل، و هرجایی که بیمار به آن نیاز دارد
  • بهره گیری از تجهیزات و دستگاه های به روز در آزمایشگاه ها

تفسیر جنسیت در سل فری

آزمایش سل فری یا nipt نوعی تست غربالگری غیرتهاجمی است که پیش از تولد برای تشخیص اختلالات کروموزومی شایع مثل تریزومی 21، 18، 13 و تعیین جنسیت از هفته 10 حاملگی است. به طور معمول هر فرد نرمال 23 جفت کروموزوم دارد که هر کروموزوم از رشته های DNA حلقوی تشکیل شده و حاوی هزاران ژن است. تریزومی حالتی است که به جای دو نسخه از کروموزوم، 3 نسخه به وجود آمده و باعث اختلالات شدید ذهنی و جسمی می شود. در این آزمایش جنسیت جنین از هشتمین هفته بارداری با دقت بالای 90 درصد قابل تشخیص می باشد.

دقت آزمایش سل فری در بهترین آزمایشگاه ها

تست سل فری دارای حساسیت و قدرت تشخیص بالایی در شناسایی سندروم داون است. با این که درمورد تشخیص سندروم های پاتائو و ادوراد قدرت تشخیص کمتری دارد اما در صورتی که در بهترین آزمایشگاه های ژنتیک به انجام آزمایش بپردازید با درصد خطای کمتری مواجه خواهید شد. در شرایطی که نسبت محتوای ژنتیکی جنین به مادر  کم بوده و در دو قلویی جواب تست منفی یا مثبت کاذب در بیاید وجود دارد. متخصص زنان جهت تایید نتیجه آزمایش تکمیلی مثل آزمایش آمنیوسنتز را پیشنهاد میدهد که در صورتی که ناهنجاری کروموزومی تایید شود، سقط جنین صورت بگیرد.



:: برچسب‌ها: سل فری , آزمایشگاه سل فری , ویژگی بهترین آزمایشگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

شاید بتوان گفت در سال‌های گذشته، تنها گزینه شما برای خرید گوشی موبایل، پیدا کردن نزدیک ترین مغازه به شما بود. در حال حاضر، انبوهی از سایت های خرید موبایل با سایت‌های مقایسه انواع موبایل، فروشگاه های آنلاین و سایر موارد فروش مشغول به فعالیت هستند. در کنار این ها بهترین سایت خرید گوشی موبایل برای بسیاری مشخص شده است.

در صورتی که این رقابت های تنگاتنگ برای شما حق انتخاب زیادی را فراهم کرده است، می توان گفت که فهمیدن این موضوع زیاد سخت نیست که از کدام سایت بهترین سایت خرید گوشی موبایل محسوب می‌شود. چه وب سایت هایی به شکل قانونی کار می‌کنند؟

کدام سایت بهترین قیمت ها را برای شما به نمایش در می آورند؟ و بسیاری از این سوال‌ها. شاید بشود این را گفت که ارزان ترین و بهترین گوشی را از کدام سایت می توانید بخرید و یا بهترین سایت خرید اینترنتی گوشی کدام سایت می‌باشد.

اهمیت وجود بهترین سایت خرید گوشی موبایل

حدود چند سال قبل، خرید تلفن به صورت آنلاین خیلی در میان مردم رایج نبوده است. کار خرید به این صورت بوده است که وارد یک فروشگاه خرید گوشی می شدید و در صورتی که در انتظار یک فروشنده بودید، تلفن خود را در حضور او باید بررسی می‌ کردید.

دیدن قابلیت های جدید در آن موقع بسیار برای کاربر جذاب بود. هر ساله، تولید کنندگان موبایل قابلیت‌های جدیدی را به محصولات خود می افزودند که توانایی این را داشتند با فناوری جدید مطابق باشد.. پس هر دوره شاهد تغییرات بزرگی خواهیم بود.

پس از انتخاب برند مورد نظر باید سایر ویژگی‌های آن را به شکل حضوری بررسی می کردید. اما با وجود بهترین سایت خرید گوشی موبایل دیگر همه چیز تغییر کرد و همه این کارها به شکل اینترنتی و در فضای مجازی انجام شد.

سخن پایانی

در صورتی که اینترنت و تجارت الکترونیک به شکل سریعی در حال پیشرفت است، بهترین سایت خرید گوشی موبایل راهی برای داشتن یک موبایل مناسب به حساب می‌آید. تمام برندهای مطرح از این سایت‌ها برای عرضه و معرفی محصولات خود با قابلیت‌های منحصر به فرد خود استفاده می‌کنند.



:: برچسب‌ها: بهترین سایت خرید گوشی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

همیشه تعمیر اجاق گاز فردار و تعمیر ماکروفر در تهران دو موردی بوده که بسیار زیاد برای تعمیر به مراکز مختلف تعمیرات اعلام شده است. امروزه و در دنیای پر از دغدغه، مایکروویو یا مایکروفر و اجاق گاز فردار، از وسایل بسیار با اهمیت هر آشپزخانه ای به حساب آمده است. این وسایل پر مصرف، کاربردهای زیادی در زمینه گرم کردن و پختن با سرعت زیاد مواد غذایی را دارد. از این رو طرفداران زیادی را در سراسر دنیا پیدا کرده است.

اما گاهی این تجهیزات دچار مشکل خواهند شد و کل فرایند پخت غذا را با مشکل مواجه خواهد کرد. در این حالت باید مصرف کننده باید به فکر تعمیر اجاق گاز فردار و تعمیر ماکروفر در تهران باشد. تعمیرگاه های مجاز مایکروفر و اجاق گاز فر دار تماس بگیرد و درخواست مشاوره و کمک کند. مشکلات اصلی که امکان دارد هنگام استفاده از ماکروفر و اجاق گاز فردار با آنها مواجه شوید را باید بدانید و راه برطرف کردن آنها را نیز کشف کنید.

علت تعمیر ماکروفر در تهران 

تعمیر ماکروفر در تهران  باید با استفاده از به جدید ترین متد های تعمیراتی و با بهترین و ایده آل ترین ابزار صورت پذیرد. اولویت اول تکنسین های تعمیر قطعات معیوب ماکروفر باید باشد. با این تعمیر شما هزینه کمتری باید پرداخت کنید. در حالتی که قطعه ای از مایکروفر شما قابل تعمیر نباشد، تعمیرکار با کسب اجازه از مشتری باید اقدام به تعویض آن قطعه معیوب کند.

هزینه تعمیر ماکروفر با توجه به نوع برند محصول،  دلیل خرابی آن، احتیاجات دستگاه به تعویض و دیگر آیتم‌ها مشخص می‌شود. تعمیرکاران با بررسی ماکروپفر شما هزینه را به شما خواهند گفت. نباید با داشتن تعمیر کار منصف نگران هزینه تعمیرات باشید. به این علت که ما آن تعمیرکار ماکروفر قیمتی خوب را به شما ارائه خواهد داد.

هزینه تعمیر اجاق گاز فردار در تهران

تعمیر اجاق گاز فردار در تهران با توجه به قیمت قطعات تعویضی و تعمیری آن مشخص می شود. معمولا قطعه های با کیفیت پایین تر را با قیمت های پایین تری شاهدش هستید. برای اطلاع درست از هزینه تعمیر اجاق گاز فردار در تهران باید با توجه به استعلام های مختلف و قیمت گیری از قطعات محاسبه کنید.

تعمیرکار متخصص و مجرب خواهد توانست قیمت‌های مختلف را به خوبی برای شما بیان کند. اگر برای دفعات تکراری با مشکل باز هم مواجه بودید باید دلیل اصلی به وجود آمدن آن را به درستی پیدا کنید.

امکان دارد علت این مشکل نصب غیر اصولی و یا استفاده غیر صحیح از اجاق گاز باشد. با اطلاع یافتن از قیمت تعویض قطعات و تعمیر آنها در تهران خواهید توانست به درستی تصمیم بگیرید. باید تفاوت های قیمت گذاری را به خوبی بشناسید و با توجه به این تفاوت‌ها بهترین تعمیرکار اجاق گاز فر دار را انتخاب کنید.

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در مورد تعمیرات اجاق گاز فردار و تعمیر ماکروفر در تهران به شما ارائه شد، همیشه باید با دانش کسب شده بهترین انتخاب را نمایید. از بین مجموعه‌های مختلف تعمیراتی، بهترین مجموعه را انتخاب کنید.

 



:: برچسب‌ها: تعمیر اجاق گاز فردار , تعمیر ماکروفر در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

تاثیر گذار ترین عواملی که در فروش کرکره برقی وجود دارد تیغه و موتور کرکره برقی است. مهم ترین بخش هر کرکره برقی، تیغه آن است که در فروش کرکره برقی تاثیر چشم گیری دارد. تیغه کرکره برقی انواع مختلفی دارد که عبارت است از تیغه آلومینیومی، تیغه گالوانیزه فوم دار و فولادی، تیغه پلی کربنات شفاف.

 

تیغه آلومینیومی را می توان پرکاربرد ترین توع تیغه کرکره برقی دانست. فروش کرکره برقی اکثرا با این نوع تیغه صورت می گیرد. این نوع تیغه کرکره برقی برای تمام کاربرد های کرکربه برقی از پنجره گرفته تا درب های پارکینگ و مغازه استفاده می شود. این نوع تیغه ها به دلیل جنس خاصی که دارند، کیفیت رنگ فوق العاده و کمترین خرابی را دارند. البته بهتر است بدانید که نوع سبک آنها را اگر در جاهای پرتردد استفاده کنید بعد از مدتی ممکن است به صدا بیفتد. اما در کل عمر مفید آنها بسیار بالا است.

تیغه گالوانیزه فوم دار به دلیل اینکه از جنس آهن است، در طول زمان دچار خط و خش می شود و زنگ می زند. نوع سبک آنها زود تاب بر میدار و کج رول می شود. به دلیل داشتن فوم هنگام حرکت صدای کمتری تولید می کند و در مقابل تابش نور آفتاب مقاوم تر است و حرارت را کمتر منتقل می کند.

تیغه پلی کربنات شفاف نیز از زیبایی و جلوه بسیار خوبی برخوردار است، نوع لوله استیل آن بسیار ایمن و ضد سرقت است. کاربرد اصلی آن بعنوان حفاظ پنجره ویلا و بالکن آپارتمان ویلایی می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

همانطور که می دانید، صرافی آنلاین ارز دیجیتال بخش مهمی از این بازار است و در صورتی که سرمایه گذاران به آن مراجعه نکنند، فعالیت در این بازار برای آن ها امکان پذیر نخواهد بود. از آنجایی انتخاب صرافی آنلاین نقش بسزایی در چگونگی انجام معاملات دارد، ما در ادامه به بررسی ویژگی های یک صرافی آنلاین خوب و معتبر پرداخته ایم.

ویژگی های صرافی آنلاین

  • امن بودن و داشتن اعتبار بالا

  • ارائه خدمات بیمه

  • میزان کارمزدی که دریافت می کند

  • تنوع دارایی های ارائه شده

  • قیمت

انواع ارز دیجیتال تتر برای خرید فوری تتر

توکن‌ های تتر به ۳ بلاک ‌چین مختلف وصل هستند؛ این بدان معناست که ۳ نوع تتر وجود دارد. در واقع این سه نوع در عمل یکی بوده اما زمانی که قصد دارید از USDT برای خرید فوری تتر استفاده کنید، بهتر است بدانید که کدام نوع را می خواهید مورد استفاده قرار دهید . بهترین و راحت‌ترین روش برای شناخت نوع تتر مراجعه به آدرس کیف پول تتر است.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی( Perfect Money )  یک شرکت و سیستم پرداخت آنلاین بین المللی بوده که مجوز انتشار پول الکترونیک را داشته و معامله گران به وسیله آن قادر هستند در بستری کاملا امن، به انجام تراکنش های مالی خود به صورت آنلاین بپردازند. در حقیقت، پرفکت مانی یک نوع کیف پول الکترونیک بوده که در آن می توان واحد های ارز واقعی را به واحد های ارز دیجیتال و یا برعکس تبدیل کرد .

لازم به ذکر است که، نحوه کارکرد پرفکت مانی نیز به این صورت است که، پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت پرفکت، با خرید مقدار مشخصی واحدپرفکت مانی اقدام به شارژ کردن حساب کاربری خود کرده و پس از آن با مراجعه به سایت ها، فروشگاه ها، صرافی ها و دیگر مکان هایی که این نوع ارز را می پذیرند، می توان اقدام به خرید ارز های دیجیتال مختلف، کالا های مختلف و غیره نمود. گفتنی است که، ارز های پشتیبانی شده در این سیستمعبارتند از دلار ( USD ) ، یورو ( EUR ) ، طلا ( Gold ) و بیت کوین.

برای کسب اطلاعات بیشتر لینک زیر را دنبال کنید

https://virgool.io/@karenddl.seo/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%81%DA%A9%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D8%AA%D8%B1-nsgnoiqc1a3c





:: برچسب‌ها: صرافی آنلاین , خری فوری تتر , خرید پرفکت مانی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

دلایل متعددی مانند ژنتیک، تغذیه، مصرف دارو، کاهش وزن، بیماری و غیره باعث ریزش مو می شود. همین باعث می شود به مرور به طور کلی موهای خود را از دست دهد. این اتفاق در مردان بیشتر رخ می دهد و الگوی ریزش موی مردان بیشتر از زنان است. به همین دلیل مردان بیشتر از زنان به دنبال کاشت مو هستند و هزینه کاشت مو مردان مهم است. در ادامه مواردی که تعیین کننده هزینه کاشت مو است را برای شما بیان می کنیم.

عوامل موثر در هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو به عوامل متعددی بستگی دارد که ادامه آن ها را شرح می‌دهیم:

منطقه جغرافیایی: با توجه به محل کلینیکی که انتخاب می‌کنید هزینه کاشت مو تفاوت پیدا می‌کند.

میزان طاسی: هرچه فرد تاس تر باشد؛ گرافت های بیشتری روی سرش کاشته می‌شود و هزینه بیشتری برای او دارد.

روش کاشت: انتخاب روش مناسب کاشت به تشخیص پزشک بستگی دارد.

کلینیک: قیمت هر کلینیک متناسب با اعتبار و تجربه آن بوده که در انتخاب آن دقت کنید.

جمع بندی

در پایان به این نکته توجه کنید که در انتخاب یک کلینیک درمانی معتبر و مجهز و پزشک با تجربه در کاشت مو مردان دقت کافی داشته باشید. ما در این مقاله درباره روش های کاشت مو و هزینه کاشت مو مردان شما را راهنمایی کردیم. در مورد انتخاب  روش مناسب برای کاشت مو با پزشک خود مشورت کنید و به توصیه‌های آن ‌ها عمل کنید.

 



:: برچسب‌ها: هزینه کاشت مو , هزینه کاشت مو مردان , آنیل , کلینیک آنیل ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه، افراد بسیاری توان خرید یک موبایل هوشمند با پرداخت کل مبلغ به صورت یکجا را ندارند. در این زمان است که روش خرید موبایل اقساطی به کمک این گروه از افراد آمده است. با استفاده از روش خرید موبایل اقساطی شما می توانید با پرداخت مبلغ کمی به عنوان پیش پرداخت و پرداخت مابقی مبلغ به صورت اقساطی و ماهانه صاحب یک گوشی هوشمند شوید.

ار مهمترین مواردی که هنگام تهیه موبایل اقساطی باید به آن توجه داشته باشید می توان به میزان مبلغ پیش پرداخت موبایل اقساطی، تعداد اقساط پرداختی، مبلغ اقساط، مقدار سود موبایل اقساطی و موارد دیگر. البته باید توجه داشته باشید که میزان مبلغ پیش پرداخت با توجه به شرایط مرکز فروش و همچنین بودجه مد نظر شما بستگی دارد.

تعداد اقساط و همچنین میزان سود مورد نظر با یکدیگر رابطه مستقیم دارند، هر چه تعداد قسط های پرداختی بیشتر باشد سود موبایل اقساطی نیز افزایش خواهد داشت و طبیعتا با کمتر شدن تعداد اقساط، سود آن نیز کمتر خواهد بود. نکته دیگری که در خرید موبایل اقساطی اهمیت دارد، کیفیت و همچنین برند گوشی هوشمند مورد نظر است. البته باید به ضمانت و همچنین خدمات پس از فروش شرکت نیز با توجه به محل زندگی خود توجه داشته باشید.



:: برچسب‌ها: موبایل اقساطی ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

برای ایجاد یک سایت ابتدا باید دامنه داشته باشید. یک نام را برای سایت خود در نظر بگیرید. فرآیند انتخاب نام می تواند بسیار طولانی و پیچیده شود که بعدا به عوامل مهم در آن می پردازیم. قسمتی بعدی که باید در نظر داشته باشید پسوند دامنه است. آیا یک دامنه .com میخواهید یا دامنه .ir یا .org و حتی .net پس باید اختلافات و برتری های دامنه ir را بدانید تا برای خرید و فروش دامنه مشکلی نداشته باشید. 

فروش دامین

موارد خاص خرید و فروش دامنه

همانطور که می دانید ir علامت اختصاری کشور عزیزمان ایران (iran) است. خرید و فروش دامنه فواید زیادی دارد که در ادامه مطلب به آنها می پردازیم. پسوند ir در انتهای نام دامنه ی شما به نوعی نشان دهنده ی اعتبار آن است، البته هیچ وقت تنها با این فرض که دامنه ی وب سایتی ir ثبت شده است به آن اطمینان نکنید. نماد اعتبار الکترونیکی همچنان وجود دارد که کاملا قابل ردیابی هم هست. زمانی که تمام سایت های سازمانی و رسمی در حال فعالیت روی این بستر هستند، خرید و فروش دامنه کمی سخت تر می شود و برای سازمان رسمی هم لازم است شما خرید و فروش دامنه ir داشته باشید.

حسن دیگر خرید و فروش دامنه که در واقعی دلیلی بر اعتبار بیشتر آنهاست، اطلاعاتی است که خریدار و فروشنده به هنگام خرید و فروش دامنه باید ثبت کرده و در فرآیند راستی آزمایی آن شرکت کنند. حتی شماره ثبت یک شرکت در زمان دریافت دامین به نام آن موسسه حقوقی بررسی می شود.برتری دیگری که دامنه ir دارد، هزینه ی تمدید پایین تر است. کافی است نرخ ارز را در زمان شروع سال 2020 با الان مقایسه کنید تا متوجه شوید که قیمت تمدید مالکیت چقدر می تواند بیشتر شده باشد.

چرا خرید و فروش دامنه منطقی است

شما باید همه ی فواید و مضرات را در کنار هم از ذهن بگذرانید تا بتوانید انتخاب سالم و درستی داشته باشید. با توجه به استقبال بالای صاحبین کسب و کار از گوگل ادز شما باید بدانید که این سرویس برای دامنه ی ir تحریم است و استفاده ی از آن غیر ممکن خواهد بود. این مسئله باعث شده که برای پیشبرد اهداف دیجیتال مارکتینگ و سئو چالش های جدیدی به وجود بیاید که منجر به فروش دامین شود. در نظر داشته باشید که دامین چیزی نیست که شما بخواهید هر چند وقت یکبار آن را عوض کنید و بهتر است که ابتدا به انتهای کار بیاندیشید. سرویس مزایده دامنه نام فرصتی ایده آل برای خرید و فروش دامین برای شما مهیا کرده است تا بتوانید به صورت آنلاین در این مزایده ها شرکت کنید. NAM برگرفته از نام دامین است تا برای این فرزند برخط خود ارزش بیشتری قائل باشید.



:: برچسب‌ها: خرید و فروش دامنه ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

نظافت با پاک کننده خانگی حاوی صابون یا مواد شوینده میزان میکروب ها را در سطوح کاهش می دهد و خطر عفونت از سطح را کاهش می دهد. در بیشتر شرایط ، تمیز کردن به تنهایی باعث حذف بیشتر ذرات ویروس روی سطوح می شود. ضد عفونی برای کاهش انتقال COVID-19 در خانه احتمالاً مورد نیاز نیست مگر اینکه کسی در خانه شما بیمار باشد یا کسی که از نظر COVID-19 مثبت است در 24 ساعت گذشته در خانه شما بوده است.

چه زمانی و چگونه سطوح خانه خود را نظافت  کنید

 

سطوح با لمس بالا را مرتباً نظافت کنید (مثلاً روزانه) و بعد از اینکه در خانه خود بازدید کننده دارید.

روی سطوح با لمس بالا مانند دکمه های در ، میز ، دستگیره ها ، کلیدهای روشنایی و میزهای جلو تمرکز کنید.

سطوح دیگر را در منزل خود نظافت کنید زیرا به وضوح کثیف هستند یا در صورت لزوم. اگر افراد در خانه شما بیشتر دچار بیماری COVID-19 می شوند مرتباً آنها را تمیز کنید. همچنین ممکن است ضدعفونی کنید.

طبق دستورالعمل های روی برچسب محصول ، با استفاده از محصولی مناسب برای هر سطح ، سطوح را تمیز کنید.

تصویری از شخصی که سوئیچ نور را نظافت می کند

آلودگی سطوح را کاهش دهید

در خانه خود گام بردارید تا آلودگی سطوح ذرات معلق در هوا یا لمس سطوح با دستهای آلوده را محدود کنید.

 

از بازدیدکنندگان واکسینه نشده بخواهید ماسک بزنند.

قبل از دعوت از بازدید کنندگان به خانه خود ، برای افراد واکسینه شده کاملاً راهنمایی کنید.

افراد مبتلا به COVID-19 را جدا کنید.

به خصوص هنگام بازگشت از فعالیت های بیرون ، همه افراد در خانه خود را وادار به شستن مرتب کنند.



:: برچسب‌ها: نظافت , مای بانیکس ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

اگر سوال شما این است که آیا استعلام چک با کد ملی امکان پذیر است یا نه باید بگویم که خیر. این امکان فراهم نیست که شما با کد ملی استعلام چک برگشتی بگیرید. تنها راهی که جدیدا برای استعلام چک برگشتی فراهم شده است استفاده از کد صیادی در ج شده بر روی چک هاست.

حالا اگر بخواهید بدانید که کد درج شده بر روی چک ها چیست باید بگویم که کد درج شده بر روی چک های جدید که 16 رقمکی هستند را کد صیادی می گویند. شما می توانید با این کد استعلام وضعیت چک ها را بگیرید و دیگر با خیال راحت برای مبادلات و کارهای خود از چک ها استفاده کنید.

 درقدیم که چک صیادی وجود نداشت احتمال برگشت خوردن چک خیلی زیاد بود. و افراد زیادی دچار دردسر می شدند. 

روش های استعلام چک برگشتی 

استعلام از طریق سامانه صیاد: درست است که گفتیم استعلام چک از طریق کد ملی امکان پذیر نیست اما باید بگوییم که سامانه ای تحت عنوان سامانه صیاد وجود دارد و از طرفی هم کدی بر روی چک ها درج شده است که به آن شماره صیادی گفته می شود.

شما می توانید با مراجعه به سامانه صیاد و با استفاده از این کد از چکی که در دست دارید استعلام بگیرید.

استعلام چک برگشتی از طریق پیامک : شما می توانید شماره صیادی درج شده بر روی چک را به شماره 701701 پیامک کنید و استعلام چک خود را دریافت کنید البته این روش 350 تومان هزینه دارد.

استعلام چک برگشتی از طریق اپلیکیشن : اپلیکیشن هایی وجود دارد که شما می توانید با نصب آن بر روی گوشی خودتان و کاملا رایگان و بدون پرداخت هزینه از آن استفاده کنید و با استفاده از شماره صیادی از صحت و سقم چک استعلام بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: استعلام چک با کد ملی ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد