نوشته شده توسط : ali

برای ایجاد یک سایت ابتدا باید دامنه داشته باشید. یک نام را برای سایت خود در نظر بگیرید. فرآیند انتخاب نام می تواند بسیار طولانی و پیچیده شود که بعدا به عوامل مهم در آن می پردازیم. قسمتی بعدی که باید در نظر داشته باشید پسوند دامنه است. آیا یک دامنه .com میخواهید یا دامنه .ir یا .org و حتی .net پس باید اختلافات و برتری های دامنه ir را بدانید تا برای خرید و فروش دامنه مشکلی نداشته باشید. 

فروش دامین

موارد خاص خرید و فروش دامنه

همانطور که می دانید ir علامت اختصاری کشور عزیزمان ایران (iran) است. خرید و فروش دامنه فواید زیادی دارد که در ادامه مطلب به آنها می پردازیم. پسوند ir در انتهای نام دامنه ی شما به نوعی نشان دهنده ی اعتبار آن است، البته هیچ وقت تنها با این فرض که دامنه ی وب سایتی ir ثبت شده است به آن اطمینان نکنید. نماد اعتبار الکترونیکی همچنان وجود دارد که کاملا قابل ردیابی هم هست. زمانی که تمام سایت های سازمانی و رسمی در حال فعالیت روی این بستر هستند، خرید و فروش دامنه کمی سخت تر می شود و برای سازمان رسمی هم لازم است شما خرید و فروش دامنه ir داشته باشید.

حسن دیگر خرید و فروش دامنه که در واقعی دلیلی بر اعتبار بیشتر آنهاست، اطلاعاتی است که خریدار و فروشنده به هنگام خرید و فروش دامنه باید ثبت کرده و در فرآیند راستی آزمایی آن شرکت کنند. حتی شماره ثبت یک شرکت در زمان دریافت دامین به نام آن موسسه حقوقی بررسی می شود.برتری دیگری که دامنه ir دارد، هزینه ی تمدید پایین تر است. کافی است نرخ ارز را در زمان شروع سال 2020 با الان مقایسه کنید تا متوجه شوید که قیمت تمدید مالکیت چقدر می تواند بیشتر شده باشد.

چرا خرید و فروش دامنه منطقی است

شما باید همه ی فواید و مضرات را در کنار هم از ذهن بگذرانید تا بتوانید انتخاب سالم و درستی داشته باشید. با توجه به استقبال بالای صاحبین کسب و کار از گوگل ادز شما باید بدانید که این سرویس برای دامنه ی ir تحریم است و استفاده ی از آن غیر ممکن خواهد بود. این مسئله باعث شده که برای پیشبرد اهداف دیجیتال مارکتینگ و سئو چالش های جدیدی به وجود بیاید که منجر به فروش دامین شود. در نظر داشته باشید که دامین چیزی نیست که شما بخواهید هر چند وقت یکبار آن را عوض کنید و بهتر است که ابتدا به انتهای کار بیاندیشید. سرویس مزایده دامنه نام فرصتی ایده آل برای خرید و فروش دامین برای شما مهیا کرده است تا بتوانید به صورت آنلاین در این مزایده ها شرکت کنید. NAM برگرفته از نام دامین است تا برای این فرزند برخط خود ارزش بیشتری قائل باشید.



:: برچسب‌ها: خرید و فروش دامنه ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()