نوشته شده توسط : ali

کاشت مو یا زراعة الشعر همواره از پر متقاضی ترین جراحی های زیبایی بوده است؛ چرا که مو در زیبایی ظاهری هر فرد از جمله تاثیرگذار ترین معیار های زیبایی است و این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست. با پیشرفت روز افزون علم در دنیای پزشکی، این جراحی به مراتب نسبت به گذشته خود، تغییرات بسیاری کرده است. در گذشته روش هایی مانند کاشت مو (زراعة الشعر) FIT و FUT در بسیاری از کشور های جهان انجام می شد که استخراج موها توسط تکنسین ها صورت می گرفت. بعد ها با ظهور روش کاشت مو (زراعة الشعر) SUT، استفاده از روش های قدیمی تا حد زیادی کمرنگ شد. در حال حاضر روش SUT، جدیدترین و کامل ترین نوع است که بدون درد و خون ریزی انجام می شود. در ادامه شما را با روش های FIT، FUT و SUT تا حدودی آشنا خواهیم کرد. روش های نام برده، اصلی ترین روش های این عمل است.

 

 

روش FUT :

این روش یکی از قدیمی ترین روش های کاشت مو (hair transplation) می باشد که در آن بیمار بیهوش می شود و سپس در آن بخشی از پشت سر که اصطلاحا بانک مو نامیده می شود، به قسمت جلوی سر که دچار طاسی و یا ریزش مو است پیوند  زده می شود. البته این روش، عوارضی دارد که به همین دلیل پس از مدتی روش های جدید تر و مناسب تری جایگزین این روش شد.

 

روش FIT :

بعد از کاشت مو (زراعة الشعر) به روش FUT، روشی جدید به نام روش FIT معرفی شد که تفاوتش با روش پیشین در این بود که نتیجه نهایی بسیار بهتر بود ولی همچنان معایبی داشت؛ مانند خون ریزی، تورم در برخی نواحی سر و احتیاج به استراحت طولانی مدت بعد از جراحی.

 

روش BHT :

یکی دیگر از روش های کاشت مو (زراعة الشعر)، روش BHT است. این روش بعد از روش FIT آمد که باز هم نتیجه بازدهی لازم و نتایج عالی را در بر نداشت. شیوه کار این روش به این شکل است که از نواحی دیگر بدن مو برداشته و به نواحی ای که دچار طاسی شده اند پیوند زده می شوند.

 

روش SUT :

همانطور که گفتیم این روش بهترین، جدیدترین، مطمئن ترین و کامل ترین روش کاشت مو (زراعة الشعر) در بین دیگر روش ها می باشد. رکورد کمترین عوارض در بین تمامی روش های کاشت مو (زراعة الشعر)، متعلق به این روش است. برخلاف دیگر روش ها که به صورت دستی انجام می شود، این روش با دستگاه های پیشرفته انجام می شود. در این روش تا 1400 تار مو واقعی با دستگاه های پیشرفته بدون جراحی، درد و خون ریزی کاشته می شود. اگر شما هم قصد انجام عمل کاشت مو (زراعة الشعر) را دارید، پیشنهاد ما به شما کلینیک تخصصی نوین ایرانا است.

 

کلینیک نوین ایرانا یکی از با سابقه ترین مراکز زیبایی همراه با آزمایشگاه مجهز می باشد. این کلینیک از پزشکان و جراحان متخصص و فوق تخصص درزمينه جراحی های پلاستیک، اورتوپدی، اورولوژی، زنان، گوش و حلق و بینی، گوارش و ..… بهره مند است. مدرن ترین و کامل ترین تجهیزات پزشکی در کلینیک نوین ایرانا آماده ارائه خدمات فوق به هموطنان عزیز می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 | نظرات ()