نوشته شده توسط : ali

اما برای باز کردن درب مجهز به قفل دیجیتال سامسونگ چه امکاناتی در اختیار دارید؟ برای باز کردن قفل سامسونگ می توانید از رمز ، اثر انگشت کارت یا ترکیبی از آن ها استفاده نمایید. همچنین بلوتوث نیز در برخی مدل های قفل دیجیتال سامسونگ برای باز کردن قفل به کمک شما می آید.

 

ممکن است صدای ورود رمز برایتان خوشایند نباشد؛ می توانید در حالت بی صدا رمز را وارد نمایید.

 

تابع خیالی در قفل الکترونیکی سامسونگ

فرض کنید برای ورود به منزل لازم است رمز خود را وارد نمایید تا قفل باز شود اما فردی مجاور شماست که نمی خواهید وی از رمز شما مطلع شود. راه حل چیست؟

 

با قابلیت تابع خیالی قفل دیجیتال سامسونگ می توانید علاوه بر رمز 4 تا 12 رقمی خود چند رقم دیگر نیز وارد نمایید، قبل یا بعد از رمزتان. دستگاه رمز شما را شناسایی کرده و قفل باز می شود.

قفل دیجیتالی سامسونگ

 

شرکت سامسونگ در بسیاری از زمینه‌ها محصولاتی را تولید می‌کند و همان‌طور که می‌دانید اکثر این محصولات را تولیدکنندگان برای سامسونگ تولید و توسط سامسونگ به بازار عرضه می‌شوند. این محصول اولین‌بار توسط شرکت EZON در کره جنوبی تولید شد و پس از مدتی شرکت سامسونگ تولید قفل دیجیتال خود را به شرکت‌های دیگری از جمله H-Gang در کره جنوبی و دیگر شرکت‌ها در خارج از کره جنوبی منتقل کرد. استفاده از قفل دیجیتال در کره جنوبی بسیار رواج دارد و برند سامسونگ که در دنیا شناخته شده است نیز سهم خوبی از بازار را کسب کرده است. نکته جالب این‌که در کشور کره جنوبی برند سامسونگ محبوب نیست و مردم کره از Gateman زیرمجموعه شرکت ASSA ABLOY استفاده می‌کنند. برند جهانی Gateman در خارج از کره جنوبی Yale می‌باشد.

آپشن‌های قفل SAMSUNG

قفل های دیجیتال سامسونگ دارای آپشن‌های متفاوتی هستند که در ذیل به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌شود.

 

ضد شوک: به این معنی که امکان باز کردن این قفل‌ها توسط حمله با شوکر و یا ولتاژ بالا وجود ندارد.

 

اعلام حریق: سیستمی است که در صورت بروز آتش‌سوزی آلارم دستگاه را به صدا در می‌آورد.

 

ضد هک: چون هیچ راه ارتباطی با برد و یا نرم افزار این قفل‌های دیجیتال وجود ندارد لذا قضیه هک کردن کاملا منتفی است.

در مدل های جدیدتر قفل الکترونیکی سامسونگ مانند Samsung SHS-DP920 دسترسی به زمان تردد افراد برای شما فراهم شده است و می توانید در گوشی اندرویدی یا IOS خود از زمان ورود اعضای خانواده مطلع شوید.

منبع: montair

http://flgclassifieds.cce.cornell.edu/author/samsung-door-lock/

 



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال سامسونگ , قفل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

اگر به هر دلیلی تصمیم به انجام عمل جراحی بینی گرفته اید یا در حال تحقیق در مورد آن هستید باید بدانید عمل بینی مانند هر عمل جراحی دیگری عوارضی دارد. برخی از این عوارض، عمومی و مشترک بین تمام عمل های جراحی و برخی مختص جراحی بینی هستند. برخی از عوارض مخصوص عمل بینی مانند کوچک بودن سوراخ بینی و مشکلات تنفسی یا عدم تقارن بینی بعد از دوره ی نقاهت نمایان می شوند.

برای کاستن از رنج عوارض عمومی عمل بینی لازم است مجموعه اقداماتی را پیش و پس از عمل انجام دهید.

  • برای تضمین رضایتِ پس از عمل خود، انتظارات خود از عمل را به طور شفاف به پزشک بگویید و با و به نتیجه ی واحد برسید.
  • در صورت استفاده ی مداوم از هرگونه دارو حتما پزشک خود را مطلع کنید.
  • از دو هفته پیش از عمل از مصرف هرگونه قرص از جمله آسپیرین و ایبوپروفن و ویتامین ها خودداری کنید. استفاده از این داروها احتمال خونریزی پس از عمل را افزایش می دهد.
  • سیگار را کنار بگذارید! نیکوتین موجود در سیگار توانایی بدن شما در ترمیم زخم ها و خونریزی ها را کاهش می دهد بنابراین مدت نقاهت شما طولانی تر می شود. همچنین احتمال بروز عفونت پس از عمل نیز افزایش می یابد.
  • پس از انجام عمل، بایستی روی تخت در حالی که سرتان رو به بالا قرار دارد استراحت کنید. از پایین گرفتن سرتان خودداری کنید.

جراحی بینی

  • خونریزی و تخلیه ی مخاط و خون کهنه بعد از عمل طبیعی است. از فین کردن پرهیز کنید و به آرامی و بدون لمس بینی با دستمال نرم ترشحات را پاک کنید.
  • خونریزی حین و پس از عمل معمولا اتفاق می افتد. در صورتی که از داروهای حاوی آسپیرین و ایبوپروفن استفاده کرده باشید، شدت خونریزی حین عمل بیشتر می شود. پس از عمل نیز در صورتی که با سر بالا استراحت کنید و به بینی فشار نیاورید، خونریزی شدید را تجربه نمی کنید. کمپرس سرد روی نواحی کبود می تواند خونریزی را قطع کند.
  • تا وقتی که گچ روی بینی شما قرار دارد، از استحمام خودداری کنید. در صورت نیاز، داخل یک وان استحمام کنید و با ظرف روی خود آب بریزید. در هر صورت به هیچ وجه نباید گچ و چسب های روی بینی خیس شود. پس از برداشتن گچ نیز تا دو ماه نباید به استخر بروید.
  • از انجام ورزش های هوازی و به کلی تحرک زیاد که مستلزم تنفس زیاد و حجیم است خودداری کنید.
  • از خندیدن یا هرگونه بروز احساسات که باعث تغییر حالت پوست صورت می شود خودداری کنید.
  • برای کاهش تورم و کبودی تا 48 ساعت از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • از خاراندن بینی خود اجتناب کنید.

عوارض عمل بینی

  • به آرامی و با مسواک بسیار نرم دندان های خود را مسواک بزنید و به لب بالایی فشار نیاورید.
  • لباس های جلو بسته که باید از روی سر پوشیده شوند نپوشید.
  • مواد غذایی فیبر دار مانند سبزیجات و میوه مصرف کنید تا یبوست نگیرید. دفع همراه با یبوست به پوست و بینی شما فشار وارد می کند و خطرناک است.
  • تا یک ماه نباید عینک بزنید. عینک به پوست بینی فشار می آورد.

مراقبت های پس از عمل

در نهایت خونسردی خود را حفظ کنید و استرس نداشته باشید. پزشک دیگر نکات مربوط به شستشو و چسب زدن بینی را به طور کامل به شما توضیح خواهد داد. ضمنا تاثیر نهایی جراحی بینی تا فروکش کردن کامل ورم ها قابل مشاهده نیست. یکسال پس از انجام عمل، تاثیر نهایی عمل بینی به طور کامل نمایان می شود. برای گرفتن نتیجه ی مطلوب از عمل بینی لازم است دستورات پزشک را به دقت اجرا کنید و برای دیدن نتیجه ی عمل خود عجله نداشته باشید.

منبع: https://www.docdroid.net/vj7jdBm/kbl-az-khoandn-ayn-mkalh-akdam-bh-aaml-byny-nknyd-pdf



:: برچسب‌ها: جراحی بینی , عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

امنیت در طول تاریخ همواره مورد توجه و الویت زندگی انسان‌ها قرا داشته است. در گذشته جهت تامین اشیای با ارزش، از بانک‌ها و زندان‌ها استفاده می‌شد که به نوبه خود دارای ریسک و خطرات بسیار زیادی بود. امروزه و به لطف پیشرفت تکنولوژی از طیف وسیعی از نرم افزارها و سخت افزارهای شخصی که مبتنی بر وب، بیومتریک و … می‌باشد، جهت تامین امنیت استفاده می‌شود. یکی از پیشرفته‌ترین وسایل امنیتی و بزرگترین موفقیت در این زمینه، اضافه نمودن سیستم‌های بیومتریک به وسایل امنیتی خانه و یا محل کار می‌باشد. یکی از این وسایل امنیتی که از سیستم بیومتریک جهت شناسایی اثر انگشت استفاده می‌نماید، قفل درب اثرانگشتی می‌باشد.

قفل اثر انگشتی چیست؟

تمامی انسان‌ها با داشتن الگوهای منحصر به فرد در تک تک انگشتان خود که برای هر شخصی مختص خود آن می‌باشد، این توانایی را دارند که با استفاده از این ویژگی امنیت محل زندگی و یا کار خود را افزایش دهند. همان‌طور که از نام قفل درب اثر انگشتی پیداست این وسیله جهت دسترسی کاربران به قفل درب توسط اثر انگشت منحصر به فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان‌طور که گفته شد اثر انگشت برای هر شخصی منحصر به فرد و بسیار دقیق و جعل نمودن آن تقریبا غیر ممکن می‌باشد.

قفل اثر انگشتی

این امر باعث افزایش امنیت قفل درب اثرانگشتی می‌شود. از مزیت‌های این نوع قفل‌ها همانطور که بیان شد، استفاده از اثر انگشت جهت باز نمودن درب می‌باشد. به این ترتیب نگرانی بابت جا گذاشتن و یا گم نمودن کلید و یا فراموشی رمز برای همیشه از بین می‌رود.

چگونگی عملکرد قفل درب اثر انگشتی

اساسا قفل درب اثرانگشتی با اسکن نمودن اثر انگشت و تبدیل داده‌های آن به یک الگوریتم عددی عمل می‌کند. هنگامی که این وسیله برای اولین بار اثر انگشت شما را اسکن نماید، اثر انگشت به صورت الگوی عددی در این نوع قفل درب ذخیره می‌‌‌گردد. دفعه بعد با قراردادن اثر انگشت روی سنسور، قفل، اثر انگشت شما را با داده‌های ذخیره شده مقایسه و در صورت مطابقت با هم، دسترسی به قفل را برای شما امکان‌پذیر نموده و درب را باز می‌نماید. این فرایند در کسری از ثانیه اتفاق می‌‌افتد.

 

نکات مهم در مورد خرید قفل درب اثرانگشتی

مطمئن شوید این نوع قفل‌ها راه دسترسی اضطراری مانند کلید مکانیکی داشته باشند تا در صورت بروز مشکلاتی مانند به اتمام رسیدن منبع برق دستگاه، به‌توان آن‌را باز نمود.

به تعداد اثر انگشت قابل ذخیره در قفل درب اثر انگشتی نسبت به تعداد افرادی که قرار است به قفل دسترسی داشته باشند به دقت توجه نمایید. این امر به ویژه در ادارات و اماکن پر رفت و آمد بسیار پر اهمیت می‌باشد.

منبع: http://digitaldoorlock.blog.ir/

 


:: برچسب‌ها: قفل اثر انگشتی , قفل درب اثر انگشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()