نوشته شده توسط : ali

تاثیر گذار ترین عواملی که در فروش کرکره برقی وجود دارد تیغه و موتور کرکره برقی است. مهم ترین بخش هر کرکره برقی، تیغه آن است که در فروش کرکره برقی تاثیر چشم گیری دارد. تیغه کرکره برقی انواع مختلفی دارد که عبارت است از تیغه آلومینیومی، تیغه گالوانیزه فوم دار و فولادی، تیغه پلی کربنات شفاف.

 

تیغه آلومینیومی را می توان پرکاربرد ترین توع تیغه کرکره برقی دانست. فروش کرکره برقی اکثرا با این نوع تیغه صورت می گیرد. این نوع تیغه کرکره برقی برای تمام کاربرد های کرکربه برقی از پنجره گرفته تا درب های پارکینگ و مغازه استفاده می شود. این نوع تیغه ها به دلیل جنس خاصی که دارند، کیفیت رنگ فوق العاده و کمترین خرابی را دارند. البته بهتر است بدانید که نوع سبک آنها را اگر در جاهای پرتردد استفاده کنید بعد از مدتی ممکن است به صدا بیفتد. اما در کل عمر مفید آنها بسیار بالا است.

تیغه گالوانیزه فوم دار به دلیل اینکه از جنس آهن است، در طول زمان دچار خط و خش می شود و زنگ می زند. نوع سبک آنها زود تاب بر میدار و کج رول می شود. به دلیل داشتن فوم هنگام حرکت صدای کمتری تولید می کند و در مقابل تابش نور آفتاب مقاوم تر است و حرارت را کمتر منتقل می کند.

تیغه پلی کربنات شفاف نیز از زیبایی و جلوه بسیار خوبی برخوردار است، نوع لوله استیل آن بسیار ایمن و ضد سرقت است. کاربرد اصلی آن بعنوان حفاظ پنجره ویلا و بالکن آپارتمان ویلایی می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()